“Azie baru sahaja berjaya disel4matkan,” Azie akhirnya ded4h apa sebenarnya berl4ku, dan apa yang suaminya sudah buat

Kota Bharu: Ejen jualan k0smetlk yang berjaya diselamatkan di Thailand selepas dilarlkan sekumpulan lelaki di kediamannya di Tumpat pada 13 September lalu, berada dalam keadaan baik..

Ketua P0lis Kelantan Datuk Muhamad Zaki Harun berkata, mngsa, Rosnazirah Mohd Naim, 36, kini masih berada di Kuala Lumpur dan akan dibawa pulang dalam masa terdekat..

 

Katanya, tiada sebarang bayaran dilakukan sepanjang tempoh kehilngan wanita berkenaan.Alhamdulillah mngsa dalam keadaan baik dan kini berada di Kuala Lumpur. Sedikit masa lagi akan dibawa pulang..

Tiada sebarang bayaran dibuat sepanjang kehilngannya dan saya turut berterima kasih kepada Jabatan Si4satan Jenyh (JSJ) yang bekerja ker4s untuk k3s ini,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

 

 

Terdahulu, Ketua P0lis Negara Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani, memaklumkan Rosnazirah berjaya diselmatkan susulan kedudukan mngsa berjaya dikesan hasil b4ntuan dan kerjasama erat antara pihak berkuasa Thailand dan Jabatan Si4satan Jenyh (JSJ) Bukit Aman..

 

Mengulas lanjut, Muhamad Zaki berkata, pihaknya akan menjalankan slasatan lanjut terhadap suami mngsa yang berusia 36 tahun.

“Soal suami mngsa adalah berbeza dan kita akan menjalankan si4satan lanjut, akan melihat sudut mana yang patut.“Ini adalah kejayaan P0lis Diraja Malaysia (PDRM) dan saya berterima kasih kepada JSJ serta lain-lain pihak yang membawa kepada kejayaan ini. Kita amat berbesar hati kerana dapat menyelmatkan mngsa,” katanya..

 

 

Sumber :HM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*