Baru Je Rosnazirah Berjaya Ditemui Di Thailand, Sekali Keluarga Beritahu Knpa Mereka Tak Percaya Azi Selamat

TUMPAT – Keluarga kepada seorang ejen jualan k0smetlk dikenali sebagai Azi,36, yang dibawa l4ri dari rumahnya di Kampung Semat Jal di sini pada 13 September lalu terkejvt dan masih tidak percaya wanita itu berjaya ditemvi dalam selamat..

 

Kakak Azi yang enggan dikenali berkata, setakat ini, dia dan ahli keluarga lain tidak percaya Azi selamat selagi tidak bertemu m4ta dengan adiknya itu meskipun p0lis sudah mengeluarkan kenyataan sebentar tadi.

Mereka pasti akan tanya Azi berada di mana dan di b4lai mana sedangkan saya sendiri tidak tahu mengenai perkara itu,” katanya ketika dihubungi Kosmo! sebentar tadi.

Menurutnya, setakat ini, keluarganya masih tidak menerima sebarang maklumat daripada p0lis mengenai keadaan Azi meskipun ada yang mengatakan adiknya itu sudah berada di Malaysia..

 

 

“Jika berita ini sahih, kami tidak sabar untuk bertemu dengannya tapi tol0nglah beritahu di mana Azi sekarang ini,”katanya.Kosmo! Online sebentar tadi melap0rkan, Ketua P0lis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani dalam satu kenyataan berkata, Rosnazirah Mohd.

Naim, 36, diselamatkan dengan hasil bantuan pihak berkuasa Thailand dan kini berjaya dibawa pulang ke Malaysia.

Menurutnya, lokasi keberadaaan mngsa di negara itu dapat dikes4n melalui kerjasama erat P0lis Diraja Malaysia dan P0lis Diraja Thailand. “Mngsa kemudiannya berjaya ditemui dan diselamatkan sebelum dibawa pulang ke tanah air hari ini..

 

“Dalam k3s ini, seramai tujvh lelaki tempatan telah dit4han di sekitar Kelantan, Selangor dan Kuala Lumpur,” katanya.

Sumber :malaysiaku tercinta

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*