“Dia bukan di cvlik..Tapi.. ” TuIar seorang lelaki diusvng naik ke sebuah kereta, P0lis ded4h apa sebenarnya berlaku

Video lelaki menjerlt minta tolong di tengah jalan rupanya disebabkan oleh mas4lah hutng dengan majlkannya.

Berhut4ng dengan majikan pnca ‘di4ngkut”Perkara itu disahkan oleh Ketua P0lis Daerah Ampang iaitu Asisten Komisioner Mohamad Farouk Eshak apabila pihaknya menerima panggilan kecem4san sekitar jam 5.30 petang, semalam.

“Slasatan mendapati mngsa merupakan lelaki tempatan berusia 38 tahun bekerja ahli perniagaan yang mana sebelum kejadian telah pergi makan seorang diri ke restoran berkenaan.

“Semasa di dalam restoran berkenaan, telah datang sekumpulan svspek dipercayai lelaki tempatan telah menarlk dan memksa mngsa masuk ke dalam Vellfire putih,”

Dilepaskan di KlangMenurut Farouk, mngsa menjerlt meminta tolong dan cuba untuk melepaskan diri, namun tidak berjaya dan dilarlkan menaiki Vellfire dari tempat kejadlan yang dilap0rkan berlaku di Jalan Pandan Indah1/23d.

Tambahnya, pada jam 10.45 malam, mngsa telah hadir ke Ibu Pejabat P0lis (IPD) Ampang Jaya dan dipercayai mngsa telah dilep4skan di Klang selepas kejadlan.

“Mngsa mengal4mi beberapa keced3raan lvka di bahagian kakl dan mvka aklbat pergelvtan dan telah mendapat rwatan di H0spital Ampang.”Farouk Eshak-

Sumber:deria malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*