Gel4ran ‘Datuk’ Suami Eina Azman & Fouziah Gous Didkwa P4lsu? Lelaki Ini Tunjuk Bukti Dlm Sistem

Tak kisahlah beli gel4ran ‘datuk’ tapi janganlah murah dan sc4m! Penul4ran khabar itu dilihat sebagai perkara kebiasaan dan tidak perlu dibesarkan kerana ia adalah normal jika seseorang itu ‘tabvr’ duit bagi mendapatkan sesuatu pangkat..

 

 

Tetapi, biarlah gel4ran yang dibeli itu diiktlraf dan bukanlah ‘sc4m’ membuatkan nama mereka tiada dalam senarai rasmi seperti dikatakan oleh individu dikenali Aliff Ahmad menerusi hantaran di laman Facebook miliknya.

Tak kisahlah beli gel4ran ‘datuk’ tapi janganlah murah dan sc4m! Penul4ran khabar itu dilihat sebagai perkara kebiasaan dan tidak perlu dibesarkan kerana ia adalah normal jika seseorang itu ‘tabur’ duit bagi mendapatkan sesuatu pngkat..

 

Tetapi, biarlah gelaran yang dibeli itu diiktiraf dan bukanlah ‘sc4m’ membuatkan nama mereka tiada dalam senarai rasmi seperti dikatakan oleh individu dikenali Aliff Ahmad menerusi hantaran di laman Facebook miliknya.

“Aku sebenarnya tak kisah pun pasal Dato-Dato ini. Kawan pun ramai Dato. Ada yang beli, ada yang free, Tapi, semua ada dalam Istiadat.

Beli ke free, ada dalam Istiadat kira steady-lah!“Macam aku pernah cerita dulu, aku lagi resp3ct orang yang beli. Kalau beli, bukti dia ada duit. Dapat free, takda duit punya Dato. Itu stand aku, Sebab tu aky tak ada Dato. Aku tak mampu beli.”luah Aliff.

Memang trend ke artis-artis suka Dato? Aku check, takde nama suami Eina Azman dan Fouziah GousApa yang membuatkan dirinya tertanya adalah ‘citarasa’ segelintir selebriti yang lebih ke arah memilih pasangan memiliki gelaran D4rjah Kebesaran seperti Datuk.

Pers0alan itu timbul selepas membuat sem4kan ke atas gel4ran “Datuk” yang disandang oleh teman hidup dua pelakon cantik iaitu Eina Azman dan Fouziah Gous apabila diminta oleh rakan-rakan..

 

 

Mana tidaknya, hasil semakan di satu-satunya portal rasmi Drjah Kebesaran iaitu Istiadat mendapati nama Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah (suami Eina Azman) dan Datuk Zhafran Md Yusof (suami Fouziah Gous) tiada..

“Aku tak tahulah sama ada mereka yang kena sc4m (tlpu) dengan sc4mmer jual gelaran Datuk atau kita yang ditlpu. Bagaimanapun, aku dah sem4k dan tiada. Kalau korang sem4k ada, beritahulah aku,”tulisnya.

Sumber: omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*