“Kant0i suami ada wanita lain, Lesti pula jdi mngsa” – Ini tndkn suami kpd Lesti Kej0ra

Sejak dari awal perkenalan, jinjang pelamin dan sehinggalah sudah beranak satu, pasangan selebriti Rizky Billar dan juga Lesti Kejora terus menjadi perhatian dengan pelbagai k0ntr0versi..

 

Dulunya, majlis perkahwinan yang diadakan besar-besaran selama berhari-hari siap ditay4ngkan di kaca TV juga pernah dikrltik hebat..

 

Lesti Kejora lap0r p0lis ke atas Rizky Billar atas al4san Keker4san Dalam Rumah Tangga (KDRT) Walau bagaimanapun, semalam cukup menggemp4rkan seluruh industri hiburan di negara seberang apabila Lesti dilap0rkan telah pun hadir membuat lap0ran p0lis ke atas suaminya..

 

Tak ada angln, tak ada rlbut tiba-tiba sahaja berita itu keluar dan telah disahkan memang ada terima rep0rt khabarnya Rizky telah memb4ntai penyanyi dangdvt terkenal tersebut.

Ketahuan selingkvh di belakang isteri, em0si saat diminta menghantar balik ke rumah orang tua. Dalam lap0ran p0lis yang dibuat, pertengk4ran antara suami isteri tersebut berlaku selepas Rizky dikatakan kant0i selingkvh lalu isterinya meminta untuk dihantar pulang ke rumah keluarga..

 

Tidak berpvas hati dengan keputusan tersebut, pelakon berkenaan bertlndak menced3rakan Lesti di dalam bilik serta tandas berkali-kali.

3 Awards dig0ndol Lesti dan juga Billar…Tapi pengacara je tolong wakilkan ambik tr0fi. Semalam juga telah berlangsungnya malam ‘Anugerah Infotainment Awards 2022’, namun suasana bertukar sur4m setelah beberapa hos mengumumkan pemenangnya.

Lesti telah pun mengg0ndol Gorge0us Mom Awards disusuli Rizky dengan Gorge0us Dad Awards.

Lebih jnggal lagi apabila pasangan suami isteri berkenaan turut memenangi Anugerah Best Couple.

Namun rakan-rakan artis yang lain dilihat tampil ke pentas mewakili keluarga berkenaan untuk mengambil tr0fi.

Kredit: TikTok sctv, kisahdunia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*