Suami Bakal Dipenj4ra 15 Tahun, Lesti Kejora Ded4h Perbu4tan Suami Hingga Dia Lap0r P0lis

Khabar yang mengejvtkan datang dari pasangan selebriti muda, Rizky Billar dan Lesti Kejora. Hal itu lantaran, Lesti secara rasmi telah melap0rkan suaminya itu kepada pihak p0lis.

Laporan yang dibuat adalah berkaitan dengan dkwaan Rizky melakukan keker4san dalam rumah tangga atau erti kata lainnya, kaki pvkul.

Pihak p0lis yang menerima lap0ran tersebut mengesahkan penyanyi dangdvt itu datang ke bal4i di Polres Metro Jakarta Selatan, semalam.

“Iya betul semalam, saudari LK sudah melap0.rkan k3s yang dial4minya,” kata wakil pihak berkuasa saat ditemui di Polres Metro Jakarta Selatan, lap0r Detik.com.

Namun apakah jenis keker4san rumah tangga yang dilakukan Rizky terhadap Lesti tidak dided4hkan.

Sebaliknya pihak berkuasa mended4hkan jika segala bukti berjaya dikumpul dan Rizky benar benar bersaIah, lelaki berusia 27 tahun tersebut dianc4m penj4ra 15 tahun.

Padahal pasangan yang berkahwin pada tahun lalu ini sering mempamerkan kehidupan bersama dan kemesraan mereka dalam media soslal.

Biarpun berita mengenai lap0ran keg4nasan rumah tangga yang dilakukan bapa kepada seorang anak ini iaitu Muhammad Leslar Al Fatih Billar, kedua dua pihak masih belum memberi keter4ngan rasmi kepada media.

Sumber: gempk

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*