Baru Je Azie Jumpa Keluarga Hari Ini. Tak Sangka, Individu Yg Hantar Dia Ke Rumah Bukan Cal4ng2 Org

Azie tiba di rumah suaminya di Jalan Kelochor di sini pada jam 2.50 petang ini dengan diiringi Ketua P0lis negeri, Datuk Muhamad Zaki Harun bersama pegawai dan angg0ta.

Kepulangan Azie disambut dengan tangisan kesyukuran oleh seluruh ahli keluarga termasuk ibu bapanya dan iaitu Mohd. Naim Awang, 70, serta Zahasnah Mohd. Zain, 61, anak, adik-beradik serta sanak saudara.

Selain itu doa selamat turut dibaca sebagai tanda kesyukuran Azie kembali semula ke pangkuan dalam keadaan sihat. Terdahulu, Utusan Malaysia melaporkan, Azie yang didkwa dicvlik dalam kejadlan di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu, dekat sini pada 13 September lalu diselamatkan P0lis Diraja Malaysia (PDRM) di sebuah l0kasi di Thailand.

Ketua P0lis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani berkata, susulan itu, mangsa dibawa pulang ke negara ini hasil bntuan pihak berkuasa negara tersebut.

Kata beliau, tujuh individu warga tempatan dit4han di sekitar Kelantan, Selangor dan Kuala Lumpur bagi memb4ntu slasatan di bawah Sksyn 3(1) Akt4 Cvlik 1961.

Pada 13 September lalu, mngsa didkwa ‘dilarlkan’ tiga lelaki selepas dikaitkan mempunyai kaitan dengan sindlket d4dah. – UTUSAN

NOTIS yang meminta supaya wartawan tidak menemubual keluarga ditmpal di pintu pagar rumah Azie di Kampung Semat Jal, Tumpat, Kelantan. – FOTO/KAMARUL BISMI KAMARUZAMAN kredit:utusan

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*