Ej3n K0smetlk Pulang Ke Rumah & Cerita Kisah Yg Terjadi

KOTA BHARU: Ej3n jualan k0smetlk, Rosnazira Mohd Naim, akhirnya kembali ke pangkuan keluarga hari ini, selepas lebih tiga minggu berjauhan sejak dicvlik dari kediamannya di Kampung Semat Jal, dekat Wakaf Bharu, Tumpat pada 13 September lalu.

RAKAMAN VIDEO DAN GAMBAR SUAMI ADA DI BAWAH SEKALI

K3s pencvlikan seorang ej3n k0smetlk yang dibawa lari hingga ke negara jiran Thailand sememangnya menjadi tajuk hngat beberapa minggu lepas kerana ianya berpvnca dari mas4lah suaminya sendiri yang terlibat dengan sindlket d4dah.

Pihak p0lis bagaimanapun berjaya mengesan dan menyel4matkan mngsa dengan b4ntuan p0lis Thailand. Menerusi beberapa video yang dimuat naik pengguna Tikt0k, Azi yang merupakan ej3n k0smetlk itu akhirnya dibawa pulang untuk bertemu ibubapa serta anaknya.

Bukan tu jer, ada juga pengguna Tikt0k lain yang mengatakan bahawa Azi menangls kerana ketakvtan ketika bercerita serba sedikit tentang kejadian.

Menerusi video lain, netlzen turut melihat kelib4t suami Azi (hujung bel4h kanan, muka nampak separuh) yang pernah dit4han sebelum ini untuk membntu slasatan kerana dipercayai berkait dengan sindlket nark0tik. Biar betul tu suami dia?

TONTON VIDEO: KLIK LINK DI SINI

Kredit: Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*