“Rupanya Arwh isteri baru pulang umrah.. “Shabat baik ded4h apa yang berlaku sebelum kejadlan berlaku

Dvkacita dimaklumkan lelaki dalam video klip keb4karan kereta di Highway yang meny4yat hati, yang vlral di Media Soclal sejak malam tadi adalah sahabat Agency kami, Redzuan Jamil..

 

Dvkacita juga dimaklumkan isteri beliau, Nurul Nazihah telah mennggal Syahld (InsyaAllah) dalam keml4ngan tersebut..

 

Sedikit info, arwh isteri dan beliau baru sahaja pulang menunaikan Umrah dari tanah suci minggu lepas. Isteri beliau merupakan seorang Hafizah. Dan kemlngan berlaku ketika arwh isteri beliau menemani suaminya bekerja..

 

Mereka baru selesai berjumpa dengan client Takaful di Kluang. Nampak jelas sahabat kami memakai baju company dalam video tersebut.

“Duan, semoga engkau tabah. Kau dan wife baru pulang dari Tanah Suci. Berkah Mekah dan Madina masih ada bersama arwh isteri kau dan kau. Isteri kau mennggal ketika bantu kau bekerja, Duan”“Ingat Duan, menggal dalam keb4karan adalah salah satu drpd 7 kematlan syahid. (HR. Abu Daud no.3111)”

“Aku yakin sangat wife kau syahld dunia Duan. InsyaAllah. Semoga Allah tempatkan isteri kau bersama para syuhada dan orang yang beriman di kedudukan surga tertinggi di sisi Allah. Ameen”Innalillahiwainnailaihirojiun. Ya Allah, ampunilah ia, kasihilah ia, berilah ia kekuatan, maafkanlah ia, dan tempatkanlah pada tempat yang mulia (surga). Ameen

Kawan-kawan, Doakan agar sahabat kami, Redzuan kuat. Dan mohon tidak dipanjangkan video berkenaan sebagai tanda hormat kepada sahabat kami dan ahli keluarganya. Terima kasihSeluruh warga Medina Group mengucapkan salam takzlah buat Redzuan dan keluarga dan semoga dipermudah urusan buat beliau. Alfatihah (Dibaca)..

 

Sumber FB

 

Via news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*