“dri lvmpuh smpai boleh berjalan…” -Siti R0hayu Sayv Pimpin Tgn Suami Sebelum T4lak

Bagi yang bergel4r suami isteri pasti cukup familiar dengan satu klsah viral dulu berklsarkan peng0rbanan serta kecek4lan seorang wanita bernama Siti Rohayu dalam menjaga serta merwat suaminya selepas terl4ntar aklbat n4has jalan raya..

 

Tatkala mungkin ramai yang akan berpvtus asa untuk lihat lelaki tersebut sembvh kembali, namun Ayu atau senang digel4r Umy tetap yakin demi anak-anak. LIHAT VIDEO BAWAH SEKALi…

 

Buat kali terakhlr ku jalankan tugas sebagai seorang isteri buat dirimu
Bukan senang nak membesarkan anak-anak dan dalam masa yang sama perlu bertvngkus-lvmus mencari rezeki. Namun semua itu berjaya dibuktikan Umy apabila suaminya tersebut boleh dikatakan sembvh sepenuhnya dan sudah boleh berjalan..

 

Akan tetapi, siapa sangka jodoh pasangan suami isteri tersebut tidak bert4han lama dan wanita itu dilihat memberi bayangan sedang dalam proses berplsah atas sebab tertentu..

 

Buat kali terakhir Umy Ayu bersama Abi. Terbaru pagi ini, pasangan suami isteri berkenaan dilihat telah pun datang ke Mhkmh Syariah Daerah Besut untuk urusan perplsahan itu. Dengan cukup sayv, katanya itulah detlk-detlk terakhlr mereka berdua sebelum maslng-maslng membawa halvan sendiri.

Sepanjang berjalan masuk, Umy dan juga suami dilihat tenang bergandingan tangan.

Ya Allah sihat semula Abi, kami s4ksi dari hari n4has sampai ke harini…Dari terl4ntar sampai boleh berjalan. Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netlzen akui turut sama terkes4n dan sedih melihat pengakhiran rumah tangga pasangan tersebut.

Dalam pada itu, ramai yang mendoakan semoga selepas ini Umy tabah teruskan hidup bersama anak-anak tanpa perlu fikirkan orang lain.

Lebih 91 hari terl4ntar k0ma sehinggalah turut hampir kehil4ngan ingatan, kisah seorang suami yang dijaga isteri bernama Siti Rohayu atau Ayu dahulunya pernah menjadi perhatian ramai.

Mana taknya, wanita itulah yang paling setia bersama dan tak pernah give up untuk melihat pasangannya itu sembvh seperti sedia kala.

Kini suami dah hampir pvlih sepenuhnya…Tapi dah tiada gambar bersama
Siapa sangka kini wanita itu mampu tersenyum tatkala melihat Muhammad Ridhwan Mohd Zaki sudah pun hampir pvlih sepenuhnya. Malah sempat tul4r sebelum ini rakaman ketika lelaki tersebut sakan bernyanyi membuktikan rasa sayang dan cintanya kepada isteri.

Walau bagaimanapun, terkini melalui tlnjauan sudah tidak ada lagi gambar atau video si suami di mana-mana media sosi4l milik Ayu.

Menerusi satu posting di Facebook, Ayu sempat memuat naik status beri bayangan seakan-akan sedang dalam proses berplsah dengan pasangannya itu. Jelas wanita tersebut, meskipun berat namun dia akui sudah cukup pen4t psik0l0gi dan juga fizikal untuk mempert4hankan rumah tangga berkenaan. Biarlah kini anak-anak dan juga diri sendiri menjadi keutamaan.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netlzen turut sama sedlh dan juga terkejvt saat mengetahui perkembangan terbaru pasangan suami isteri berkenaan. Dalam pada itu, ramai juga mendoakan semoga Ayu terus diberikan kekuatan dan dipermudahkan segala urusan dalam membesarkan dua zurlatnya.

Sumber : viralnewsupdates, kisahdunia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*