Ank kepada Pengasas Dnars ded4h Terima surat dari Bpa Tlri

Anak perempuan kepada pengasas kosmetik Dnars Allahyrhamah Faziani Rohban, Irdina Hakim Jasman mendedahkan bahawa bapa tirinya ada menuntut wang bernilai jutaan ringgit di Instagram.

Kata Irdina, dia menerima sepvcuk surat daripada mhkmh dan berasa terkejvt setelah membaca isi kandungan surat tuntutan yang dif4ilkan bapa tirinya itu.

Hari ini aku menerima satu surat mhkmh dari pegvam bekas bapa tiri aku yang menuntut wang berjuta-juta daripada aku. Dia juga dilihat sedlh dan terket4r ketika menerima perutusan itu selain menganggap ia sebagai ujlan Allah.

Tidak cukup ibu aku menlnggal dunia ditangannya, kemudian pula abang aku dilap0rkan kepada polis kononnya mengvgut beliau dan abang aku terpksa tidur dalam lokap selama dua malam. Ujar Irdina, bekas bapa tirinya itu berterusan memberi tek4nan kepada dirinya dan adik beradik yang lain selepas kematlan ibu mereka, Faziani Rohban.

Dalam pada itu, Irdina berkata dia berharap bekas bapa tirlnya itu tidak akan menarik balik k3s seperti sebelum ini kerana wanita itu berhasrat untuk mendedahkan segala-galanya di mhkmah.

“Insya- Allah..Aku akan ke mhkmah, dan aku akan dedahkan segala-galanya di mhkmah.” katanya lagi. Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sebelum ini, Semalam, keluarga pengasas produk kecantikan Dnars Skincare, Allahyrham Faziani Rohban Ahmad telah membuat lap0ran p0lis atas tujuan untuk menuntut siasatan lanjut yang dilakukan terhadap arwh kerana mengsy4ki ada unsur lain.

Terdahulu, anak arwh ada memuat naik satu video di TikTok menceritakan satu kisah yang boleh dikatakan agak mengejvtkan tentang ayah tirlnya yang didkwa telah khianati keluarga mereka.

Melalui video berdurasi 11 saat itu, anak arwh meringkaskan cerita berkata selepas kematlan ibunya, mereka tiga beradik telah pun dibuang oleh bapa tirl. Dalam pada itu, dia turut berkata kehidupan adik beradiknya menjadi tungg4ng-langg4ng kerana abangnya dimasukkan ke penj4ra, dia dih4lau dari rumah dan adik pula tidak dijaga dengan betul.

Sedar keadaan tidak sama seperti waktu Allahyrham masih ada, gadis itu mengetahui bapa tiri sebenarnya menjalinkan hubungan dengan ‘sk4ndal’ yang kini merupakan isteri barunya ketika arwh masih hidup. Meninjau di ruangan k0men hantaran video berkenaan, ramai yang berslmpati atas yang apa yang dilalui oleh anak-anak arwh selepas kehilngan ibu tersayang dan ada juga mendkwa barangkali apa yang berlaku kepada arwh berpvnca daripada bapa tirinya juga.

Sumber beautifulnara.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*