Ajak suap isteri mkan, tpi jadilain lepas lihat re4ksi Shuib – “Mesti rindu arwh isteri..”

Baru-baru ini, perkongsian yang dilakukan oleh pel4wak dan usahawan terkenal, Shuib raih perhatian netlzen apabila dia membuat k0nten bersama rakan sekerjanya, Ajak yang menyuap isterinya di sebuah restoran..

 

Menerusi video yang dimuat naik oleh Shuib di laman TikT0knya, kelihatan dia sedang menyuap dirinya sendiri selepas melihat Ajak bermesra dengan isterinya..

 

Tak l4wak la, sedlh! LIHAT VIDEO BAWAH SEKALi….

Namun begitu, hantaran yang dikongsikan oleh usahawan yang berusia 38 tahun itu mengvndang rasa sedlh dan hiba dalam kalangan netlzen memandangkan dia sudah kehilngan isterinya, Siti Sarah Raissuddin..

 

Ujar mereka, video tersebut adalah tidak lawak sama sekali dan mengnggap jika arwah isterinya itu masih ada, pasti akan melakukan perkara yang sama seperti dilakukan oleh Ajak..

 

Mesti dia rindu arwh isteri, semoga terus kuat Shuib!

Bagaimanapun, rata-rata netlzen mendoakan agar Shuib diberikan kekuatan dan diberikan jodoh yang baik kelak untuk menjaga dia serta anak-anaknya..

 

Sumber: TikTok @shuibsepahtu.

 

PERHATIAN: Pihak kami  tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*