“Klau Fatin Afeefa Nak kahwin macamana?”Dikatakan Fatin Afeefa sedang h4ngat bercinta dgn Jutawan, Sekali Ini K0men Adam Shah

“Bila masa pula saya suruh dia berhenti berlakon? (ketawa) Dia sendiri cakap tak pernah berhubung dengan saya. Macam mana kata saya suruh dia berhenti berlakon?

“Saya menegaskan tak pernah suruh dia berhenti berlakon! Kalau dia kata ada bukti, ala b0san dengan benda macam ini. Saya pun dah tak nak k0men apa-apa, rasa dah tak perlu,” katanya.
Terdahulu, Fatin menerusi siaran langsung di TikT0k nekad mengumumkan bahawa dirinya keluar dari industri seni selepas menerima pelbagai t0hmahan daripada k0ntr0versi mereka.

Fatin yang menangls tersedu-sedan turut memberitahu selama 10 bulan dia tidak aktif dalam dunia seni dan hanya fokus kepada perniagaannya demi membayar yuran persekolahan anaknya.

Tidak terkensa dengan dkwaan dirinya ‘gil4 bayang’, Adam turut mendedahkan bekas isterinya itu ada menghantar mesej meminta sijil cer4i secara baik.
“Baru ini, dia ada mesej cara baik minta sijil cer4i. Selama ini, dia mesej m4rah-m4rah, ada saja tak kena tetiba. Saya permudahkan urusan dia.

“Dekat mana saya cembvru? Itu kehidupan masing-masing, dah lima tahun pun (bercer4i). Sekarang ini fasal anak saja, tak perlu nak isvkan sampai macam ini.
“Saya tah heran dengan benda macam itu. Alhamdulillah saya masih bekerja. Selagi saya boleh bekerja, saya okey. Itu rezeki masing-masing. Allah takdirkan dia kaya, itu rezeki dia.

“Sedikit sebanyak dia membntu saya juga nanti. Anak itu kalau perlukan apa-apa, dia mungkin boleh dahulukan,” ujarnya.
Pelakon siri drama Juv4na turut menegaskan dia akan hadir ke majlis perkahwinan pemilik nama lengkap Fatin Nur Afifah Shamsudin sekiranya mendapat jemputan.

“Lailahaillallah.. saya tak ada isv. Dia nak kahwin, kahwin la. Demi Allah! Orang ramai kata saya mer0yan sebab dia nak kahwin. Kalau dia kahwin, dia jemput.. saya datang.
“Sebab dia mak kepada anak saya. Saya senang saja. Jangan merumltkan!” tegasnya.
Sementara itu, Adam mengakui dia sukar untuk bertemu dengan anaknya, Ivy Herra Sophia atas pelbagai al4san yang diberikan oleh keluarga Fatin sejak kemelut yang berlaku.
Justeru, dia membuat keputusan untuk mengambil tlndakan mhkmh namun tidak boleh dikongsikan butiran selanjutnya.

Untuk rekod, Adam dan Fatin mendirikan rumah tangga pada tahun 21 Disember 2013 namun disahkan bercer4i pada 30 Mei 2017.

MENANGIS UMUM BERHENTI BERLAKON, TAK TAHAN ASYIK DIKEC4M – FATIN AFEEFA TAYANG KEKASIH JUTAWAN?

Semua sedia maklum mengenai isv melanda antara pelakon Fatin Afeefa dan bekas suaminya, Adam Shahz berikutan ungkit-mengungklt kisah percer4ian mereka yang ketika ini hngat diperkatakan.

Menerusi siaran langsung di TikT0k baru-baru ini, ibu kepada dua cahaya mata itu membuat satu lagi pended4han mengenai isv melibatkan bekas suaminya.

Dalam video tersebut, Fatin yang dilihat meng4lirkan air mata itu berkata dia tidak tahan dengan kntr0versi melanda dirinya serta membuat keputusan untuk tidak lagi melibatkan diri dalam industri seni.

Menurut Fatin, dia mengambil keputusan itu kerana tidak mahu anak-anak berasa terganggu dengan k0ntr0versi melanda dirinya ketika ini. Kata Fatin lagi, dia berharap dengan keputusannya ini dapat memberikan kebahagiaan buat bekas suaminya selepas pelbagai t0hm4han dilemp4rkan.

“Saya dah tak nak hidup macam ni. Saya dah berhenti berlakon. Menyanyi pun dah tak ada. Saya dah 10 bulan tak berlakon mana-mana. Bagi lah fame ni semua kat dia. Kalau dia bahagia macam ni, ambil lah.

“Saya selama ni tak pernah bagi kenyataan apa-apa. Tapi dia?” kata Fatin yang turut menberitahu dia mahu memberi fokus kepada anak-anaknya dan perniagaan yang diusahakannya ketika ini.

Sementara itu, tular pula gambar Fatin bersama seorang lelaki didkwa kekasihnya sehingga ia menjadi bualan ramai. Menerusi gambar tersebut, Fatin dilihat berpegangan tangan dengan lelaki mlsteri itu sekaligus membuatkan pengguna laman sosi4l tertanya-tanya siapa ger4ngan jejaka kacak itu.

Di media soslal, ada netlzen mendkwa lelaki tersebut merupakan seorang jutawan namun tidak dapat dipastikan kesahihan perkara itu. Dalam pada itu, ada netlzen mendkwa mungkin ini sebab mengapa bekas suami ‘mer0yan’ kerana Fatin dikatakan sudah bahagia bersama yang lain.

Rata-rata pengguna laman soslal mendoakan agar Fatin segera mendirikan rumah tangga serta memujl pasangan itu sememangnya sama cantik, sama padan.

Terdahulu, Fatin berkata dia sudah pun ‘move on’ daripada kisah lalu perkahwinannya serta mengatakan bakal berkahwin dengan teman lelakinya.

Sumber:news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*