“Anak dia yg tak bertanggvngjawab.. Dia salahkan bekas menantu… ,” Puteri Sarah Ded4h Masej Individu Ded4h Sikap Sebenar Kazar

Kenyataan yang dibuat oleh pelakon senior, Kazar Saisi berkenaan isu gngguan rumah tangga yang melib4tkan anaknya dan Puteri Sarah Liyana bukanlah satu mas4lah besar telah mengvndang pelbagai maklum balas daripada netlzen..

 

“Bukan mas4lah besar sangat meruntvhkan rumah tangga orang…”

Puteri Sarah turut berkongsi di Instagramnya berkenaan kenyataan tersebut dan meminta orang ramai untuk memberi pandangan terhadap apa yang telah diperkatakan pelakon lelaki itu..

 

Kazar ambil ringan isv rumah tangga?

Menerusi perkongsian yang dibuat isteri kepada pengarah ters0hor, Syamsul Yusof itu lagi di Insta Story miliknya, ada individu telah menlnggalkan mesej kepadanya dengan menceritakan perihal sikap pelakon senior itu dalam keluarganya..

 

Menurut individu itu lagi, Kazar sepatutnya lebih memahami situasi yang berlaku ketika ini kerana mempunyai dua anak yang sudah bercer4i.

Bela anak yang jelas2 tak bertanggvgjawab?

Difahamkan, menerusi hantaran yang dibuat oleh individu berkenaan, bapa kepada Ira Kaza itu langsung tidak membel4 nasib menantu tetapi lebih membel4 anak yang tidak bertanggvngjawab.

Bukan itu saja, pelakon senior berkenaan juga menyal4hkan bekas menantu semasa mempertahankan hak penjagaan anak.

“Patut malv perangai anak yang tak bertanggvngjawab”

Ujar individu itu lagi, sepatutnya dia malu dengan perngai anak sendiri yang tidak bertanggunjawab bukannya menyebel4hi mereka yang terang-terang melakukan kesilapan.

“Patutnya malu lah dengan per4ngai anak sendiri yang tidak bertanggungjawab tu,” tulis individu berkenaan.

Terdahulu, Kazar akhirnya membuka mulvt mengenai isv keretakan rumah tangga Puteri Sarah dan suami, Syamsul Yusof aklbat ganggvan daripada anak perempuannya, Ira Kaza.

Menurut pelakon Tujuh Hari Mencintaiku 3 itu, ia bukanlah satu maslah yang besar dan meminta semua pihak untuk berdamai.

Sumber: Instaram Puteri Sarah Liyana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*