‘Mana duit suami aku?’-Isteri Zamani Tanya Duit K0nsert, Sekali Ini Jawapan Padu Penganjvr Konsert Doa Buat Zamani

Isteri Zamani Slam tanya mana duit suami!

” Apa d0sa dia sampai korang (kamu semua) terg4mak buat dia macam tu!”

Itu luahan hati isteri kepada penyanyi popular, Zamani iaitu Nur Juliana Abd Rani di status WhatsApp baru-baru ini, yang mendkwa suaminya tidak mendapat bayaran ketika menjayakan Konsert Doa Buat Zamani mengvndang persoalan dalam kalangan peminat..

 

Mnerusi gambar berlatarkan suaminya yang sedang ber4ksi di konsert itu pada 30 September lalu, Nur Juliana atau lebih mesra dengan panggilan Julie menulis status yang dipercayai ditujukan kepada individu tertentu..

 

” Aku ni (ini) hanya ada dia je dalam hidup aku tau, apa d0sa dia sampai korang (kamu semua) terg4mak buat dia macam tu..

 

” Sampai sekarang dia masih percaya korang kawan dia.

” Lagi seminggu nak operate (pembed4han) ni. Apa niat baru nak bagitahu (beritahu) benda ni semalam. Memang dia tengah down (kcewa) sekarang. Korang happy (seronok) kan?

” Kalau dia decide (buat keputusan) putus harapan untuk hidup atau apa-apa jadi kat dia nanti lepas oper4tion (pembed4han), sump4h aku cari korang sampai lubang cacing la se**n…cctv semua ade,” tulisnya.

Menerusi status selanjutnya pula, Julie meminta semua pihak mendoakan individu yang dikatakan membawa lari wang Konsert Doa Buat Zamani itu menerima pemb4lasan.

” Kesian (kasihan) laki (suami) aku satu sen pun tak dapat. Tapi dia dapat hidu dari awal dah. Tapi jangan ingat boleh terlepas. Aku lagi bijak dari korang,” tulisnya.

Ini penjelasan penganjvr

Sementara itu, penganjvr Indera Entertainment yang menganjvr konsert itu, Aalan Ahmad berkata, perkara ini sudah diselesaikan dengan Zamani secara baik, Sabtu lalu.

” Saya terkejut apabila Julie menghantar WhatsApp kepada seseorang mendkwa saya menipu duit show suaminya dan mengakui tidak menerima bayaran satu sen pun.

” Saya dah berjumpa dengan Zamani, Sabtu lalu dan menjelaskan semuanya yang tiket memang tidak dijual. Saya pun ajak dia pergi kepada pihak penjual tiket iaitu mytickets.asia.

” Mereka belum closing dan berjanji akan buat minggu ini. Saya kata kita datang bersama dan akan tahu berapa jumlah tiket dijual.

” Saya dah jelaskan semua pembayaran berkaitan dan untung hanya lebih RM4,000 saja,” katanya.

Menurutnya, walaupun tiket tidak laris, pihaknya memenuhkan tempat duduk dengan penonton seperti mengvndang ahli kelab peminat menyakslkannya.

” Kita akan penuhkan supaya nampak keadaan cantik. Waktu jumpa Zamani Sabtu lalu, saya buat penjelasan dan keadaannya ketika itu okey. Dia dah jelas semuanya.

” Sebelum berplsah kami bersalaman dan berpelvkan. Dia kata tak mengapa dia nak selesaikan pembed4han dan selepas itu kita mula kerja semula macam biasa.

” Saya tak faham kenapa perkara ini berbangklt,” katanya.

Sementara itu, cubaan HarianMetro mendapatkan kenyataan daripada Zamani tidak berjaya apabila Julie memaklumkan suaminya kurang sihat dan terpksa berehat buat masa ini.

Sumber:hmetr0

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*