“Tol0nglah jgn jemput Datin Marlia lagi”-Penonton kurang gem4r k0men juri jemputan GV

Pada hari Ahad yang lalu, di konsert Gegar Vaganza minggu ke tujuh, salah seorang juri tetap iaitu Datuk Syafinaz Selamat tidak hadir..

 

Ketiadaan Datuk Syafinaz membuat ramai juga tertanya tanya ke mana dia pergi..

 

Sebenanrya Datuk Syafinaz telah menghadiri Anugerah Sri Angkasa yang turut diadakan pada ahri Ahad, hari yang sama..

 

Bukan setakat hadir ke Anugerah Sri Angkasa, Datuk Syafinaz telah membuat persembahan di anugerah berkenaan.

Tempat Syafinaz kemudian telah di isi oleh isteri kepada Datuk M Nasir iaitu Datin Marlia Musa, seorang perlakon yang terkenal dengan gaya yang tersendiri.

Namun begitu, cara Marlia Musa menjuri nampaknya mendapat pelbagai re4ksi dari para penonton.

Lebih menjurus kepada persembahan pentas, berdasarkan pengalaman luasnya dalam bidang lakonan, para penonton melihat komen Marlia Musa itu kurang baik, ap4tah lagi jika dibandingkan dnegan k0men bernas dari Datuk Syafinaz sebelum ini.

Antara komen dari Marlia Musa ialah mempersoalkan indentiti persembahan Tom, mengatakan T0mok terlalu ker4s selain mahu gaya yang lebih mengg0da dari Bob.

Ini pula antara k0men dari netlzen dan penonton seperti yang dilap0rkan portal Kosmo Online dan juga diambil dari laman media sosi4l.

“Datin Marlia Musa ni cukuplah untuk hadir sebagai jemputan pada malam ini saja, tolonglah jangan jemput lagi.”

“Harap sangat Datuk Syafinaz ada semual minggu depan dan setiap minggu, kalau yang ganti bukan-bukan baik tak pay4hlah ganti macam ni.”

“Memang payah juga nak bagi orang teater jadi juri ni. Dia nak sampaikan apa dalam k0men pun kita jadi tak faham langsung.”

“Sorry pada Datin Marlia Musa, you better not be judge again. Mer3pek sangat dah bagi komen tu.”

“Minta tolong sangat jangan lah invite lagi datin serious yang tu. Kerja dia nak carik salah orang je. Konon macam bagus pula.”

Dalam pada itu ramai yang mengatakan bahawa k0men dari Datuk Syafinaz memang yang paling bernas dan terbaik dalam Gegar Vaganza selain ianya mudah difahami ramai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Kosmo, gengkepoh

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*