Nampak BLC berb4dan ‘dua’, Netlzen petlk BCL dan Ariel dah nlkah?

Nama penyanyi tersohor Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL) kembali menjadi bualan ramai apabila tvlar video menmpakkan perutnya agak bunclt. Perubahan tubuh badannya itu menjadi toplk perbualan memandangkan b4lu kepada pelakon Ashraf Sinclair memadangkan dia seorang yang aktif melakukan senaman kesihatan bagi mendapatkan fizikal menarik.

Namun, lain pula pada kali ini jika dilihat dalam video tvlar di mana penampilan BCL yang mengenakan baju Tshirt putih dipadankan dengan seluar ‘legging’ mencetvskan spekvlasi ramai. Difahamkan, video tersebut dirakam ketika BCL sedang menjalani sesi ujlan suara untuk sebuah konsert yang berlangsung di Medan, Sumatera.

Hamil anak Ariel NOAH ke?
Perkongsian itu mendapat perhatian ramai sehingga timbul spekvlasi di mana netlzen mengatakan janin dalan perut BCL itu sebenarnya anak kepada penyanyi, Ariel NOAH memandangkan mereka berdua sangat rapat.

Tidak kurang juga berharap mereka berdua sudah mendirikan rumah tangga sekiranya benar BCL hamil anak kepada Ariel.

Sehingga kini, tiada sebarang kenyataan rasmi daripada BCL yang pernah berduet bersama Ariel bagi menyanyikan semula lagu berjudul Mengh4pus Jejakmu. Sumber borakdaily.

Menerusi perkongsian di Instagram, penyanyi dan pelakon popular Indonesia, Bunga Citra Lestari berkongsi rasa gembira apabila lagu Mengh4pus Jejakmu kerjasamanya dengan Ariel Noah dicalonkan dalam Anugerah Muzik Indonesia (AMI) 2020.

Bagaimanapun, perkongsiannya itu disalahertikan netlzen apabila ramai yang suka melihat kemesraan mereka menerusi muzik video tersebut dan mahu menjodohkan BCL dengan bekas kekasih Luna Maya itu. “Belasan tahun di industri muzik, ini adalah kali pertama aku mula memberanikan diri bertindak menjadi produser bersama Ariel Noah.

Dan, gembira sekali rasanya ketika tahu kalau lagu ini dicalonkan sebagai Karya Produksi Kolaborasi Terbaik AMI 2020,” tulisnya.

Ramai yang tidak melepaskan peluang untuk mengucapkan tahniah, malah ada yang berharap isteri Allahyrham Ashraf Sinclair itu akan disatukan dengan Ariel sebagai pasangan.

Sumber Rotikaya.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*