“Ada Yang Dah Panas Pungg0ng Dan Memfiitnah” – Baru Tiba Di Tanah Suci, Ifa Raziah Difiitnah Lagi

Penyanyi Ifa Raziah bersyukur kerana diberi peluang untuk menunaikan ibadah Umrah buat kali kedua.

Bagaimanapun kata Ifa, walaupun baru sahaja tiba di Madinah untuk beribadah, namun dia sudah mendengar berita kurang baik yang disebarkan mengenai dirinya.

Ifa memaklumkan perkara itu menerusi posting terbaru di akaun Instagramnya.

Kata Ifa, andai benarlah tud0han berkaitan pecah amanah seperti yang didakwa, dia bersedia dan reda menerima huk0man di tanah suci.

“Allah Maha Mengetahui dan Maha Melihat apa yang Ifa lakukan selama ini. Ifa baru saja tiba di Madinah ni pun ada orang dah mula panas punggong di Malaysia dan menfiitnahkan Ifa.

“Ifa hanya mampu berdoa kepada Allah SWT dan Baginda Rasullulah SAW… Seandainya Ifa ini seorang yang jah@t dan pecah amanah atau pun suka menudoh orang tanpa sebab, Ifa akan terima dengan reda hukumannya disini.

“Tetapi kalau disebaliknya… Ifa hanya mampu berdoa kepada Allah SWT khas buat orang-orang yang cuba menjatuhkan nama baik Ifa Raziah sekeluarga di sini.

“Semoga Allah SWT melindungi Ifa dan keluarga dari manusia-manusia durj@na ini,*KEBENARAN AKAN TERJAWAB SEDIKIT MASA LAGI* Amin Ya Rabbal Al Amin,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

Salam.. Syukur Alhamdulillah ketika ini ifa baru shj sampai di MADINAH .. Utk pengetahuan semua sahabat2 yg dihormati mengenali ifa & musuh2 yg duk dlm diam bersama ifa selama ini.. Maaf iya ifa menulis ni dan bersaksikan Masjid Nabawi di Madinah ifa ni bukanlah seorg Majikan atau LadyBoss ataupun Partner Bisnes yg tak berhati perut dan tak bertimbang rasa dan Ifa juga bukanlah seorg yg suka mengianayakan org lain atau pekerja mahupun partners bisnes..Ifa rasa org pertama yg akan memburukkan & memjatuhkan RIPUTASI ifa adalah Maid ifa yg sudah berkhidmat bekerja utk ifa & family selama 11 tahun.. Kalau benarlah bagai dicanang ifa ni seorg majikan yg kejam & Jahat & Pecah Amanah ..Allah SWT akan membalas & menghukum segala kejahatan yg ifa lakukan selama ini.. . . Allah Maha Mengetahui & Maha Melihat apa yg ifa lakukan selama ini .. IFA baru jer tiba di Madinah ni pun ada org dah mula panas punggung di Msia & menfitnahkan ifa.. Ifa hanya mampu berdoa kpd Allah SWT & Baginda Rasullulah SAW.. Seandainya ifa ni seorg yg jahat & pecah amanah ataupun suka menuduh org tanpa sbb.. ifa akan terima dgn redha hukumannya disini .. tetapi kalau disebaliknya .. ifa hanya mampu berdoa kpd Allah SWT khas buat org2 yg cuba menjatuhkan nama baik Ifa Raziah sekeluarga disini… Semoga Allah SWT melindungi Ifa & Family dr manusia2 Durjana ini..*KEBENARAN AKAN TERJAWAP SEDIKIT MASA LAGI* Aamin Ya Rabbal Alamin🤲 . . . #Repost @tasya__olvie Bismillahirohmanhirohim Terima kasih byk² ke pada boss sya puan @ifa_raziah dan tuan mohd yani serta keluaraga Di ulang tahun sya yg ke 28 thn Di hadiah kan pergi umrah hadiah yg sangat bermakna bagi sya tak tau nak ckp mcm mn lagi rasa terharu sebak sedih semua ada Hanya allah saja yg membalas kebaikan tuan dan puan Dan terima kasih kepada akk @solidmolid_zue yg byk membatu sya #umrah2020

A post shared by 👑 IFA RAZIAH (@ifa_raziah) on

Terdahulu, Ifa pernah menunaikan umrah bersama suami, Mohd Yani Abdul Rahman dan anak lelaki mereka, Muhammad Shakir Aqili tahun lalu selepas beberapa kali tertangguh sebelum ini.

Sumber : Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*