Aliff Aziz Akhirnya Buka Mulut Selepas Viral Video ‘Tunjuk KemaIuan’

Viral video sikap panas bar@n pelakon Aliff Aziz di saIah sebuah restoran di Singapura mendapat perhatian netizen. Video tersebut memaparkan pertelingk@han mulut dengan kata-kata k3sat meliibatkan pelakon ini dan beberapa individu yang lain.

Selepas kejadian tersebut, Aliff Aziz bertindak tidak memberi respon terhadap ins1iden tersebut. Terbaru, dia mula memuatnaik status di IG Story miliknya dan telah menurunkan kesemua posting di akaun tersebut.

Keep laughing at my pai1n

Aliff Aziz menerusi IG Story akaun peribadinya memuatnaik status ringkas selepas viral video tind@kannya bert3ngkar mulut dengan beberapa individu. Kejadian tersebut dipercayai berlaku di saIah sebuah restoran di Singapura.

Dia turut tidak menghiraukan sekiranya ada segelintir pihak terus mempersenda atau ketawakan tindakannya itu. Dia menyifatkan segelintir netizen tidak merasai dan tidak pernah berada dalam situasi yang sedang dia alami.

Rezeki semya tangan Tuhan

Tambahnya, dia sendiri yang mengetahui dan merasai kesukaran hidupnya dan tidak memerlukan sesiapa untuk sebarang penjelasan atau pencerahan. Malah, penyanyi ini percaya masih berada disisi Tuhan walau apa jua pun kecaman dan kutukan yang diterimanya, dia masih lagi hamba Allah. Agak kelakar terdapat segelintir pihak yang mengakui alim dan beriman.

Aliff Aziz turut menasihati netizen untuk ‘cermin’ diri sendiri terlebih dahulu sebelum menilai sikap dan tingkahlaku orang lain. Malah, dia turut mempercayai segala aturan rezeki di tangan Tuhan dan jangan bertindak menghiina orang lain.

Padam semua posting

Sementara itu, Aliff Aziz turut memadamkan kesemua posting yang pernah dimuatnaiknya sebelum ini di laman Instagram.

“Saya Tertanya, Adakah Aku Akan Merasakan Kebahaglaan,” Bella Astillah Luah Rasa

Social media sedikit kec0h apabila penyanyi yang penuh dengan kontrov3rsi Aliff Aziz, 29 yang membuat masaIah lagi apabila tular vdeo terbarunya yang dilihat seakan mencari mas4lah dengan beberapa individu lain.

Menerusi vdeo berkenaan, penyanyi Sayang Sayang itu berada di luar sebuah restoran sambil bertengk4r mulut dan melepaskan kemar4han kepada individu lain sehingga hampir bergdvh yang dipercayai berlaku di Singapura baru-baru ini.

Vdeo berdurasi 1 minit 30 saat yang dirakam seorang individu dalam kereta mula tersebar di aplikasi WhatsApp sejak pagi tadi dan sudah mula dikongsikan di Facebook.

Aliff yang kelihatan seakan dalam keadaan separa sedar dilihat cuba membuka zip seluar dalam cubaan untuk menunjukkan alat suI1tnya sambil mengeluarkan kata-kata tidak sn0noh.

Status Terkini Bella

Beberapa hari lalu, pelakon dan usahawan Bella Astillah ada menulis satu twit menerusi akaun media sosiaI Twitter miliknya.

Kongsi Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah ciapan tersebut berkisar mengenai luahan perasaan bersama pengikutnya.

Bekas isteri kepada penyanyi Aliff Aziz berkenaan bertanya adakah dirinya akan mengecapi kebahagiaan hidup.

“I was wondering, adakah aku akan merasakan kebahagiaan?,” tulisnya.

Sumber: Aliff Aziz via duniadanakhirat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*