‘F0bia nak guna tandas!’ – Wanita dip@tuk uIar ketika menggunakan tandas duduk..

Seorang wanita di Thailand berdepan dengan detik cem@s apabila dia dip@tuk uIar ketika menggunakan tandas duduk di bilik air.

Gambar-gambar di lokasi kejadian menunjukkan banyak kes@n dar4h di dinding dan lantai selepas uIar itu mem4tuk pah4nya. Anak m4ngsa, Chunya Sittiwichai, memuat naik gambar-gambar kejadian itu di Facebook menunjukkan reptiIia itu telah m4ti.

Chunya berkata, ibunya men4ngkap kepaIa uIar itu dan cuba melepaskan liliitan h4iwan itu di pah4nya yang terlalu ket4t, tetapi gagal, menyebabkan dar4h mem4ncut-m4ncut keluar dari kakinya. M@ngsa kemudian menj3rit meminta pertolongan dari anaknya sebelum Chunya masuk dengan membawa pis4u.

“Mak gunakan pis4u untuk tik4m uIar itu tetapi disebabkan kulitnya kasar menyebabkan mak secara tidak sengaja tertik@m dirinya dengan kedalaman Iuka 3 sentimeter.

“Mak hampir p3ngsan dan uIar itu pula berterusan meliilit pah4nya. Tapi mak berjaya menghentikan uIar itu dari terus menyer4ngnya.

“Mak tekan kepala uIar itu di lantai dan menjerit memanggil adik saya untuk bawakan tukuI. Selepas memvkul uIar itu bertvbi-tvbi bagaikan tiada hari esok, akhirnya uIar itu m4ti.

Adik tarik mak keluar dan kunci pintu bilik air,” katanya.

M4ngsa kemudian dihantar ke hospitaI untuk mendapatkan raw4tan. “Mak memang ber4ni, saya hampir p3ngsan tadi.

Lepas ni saya kan periksa tandas sebelum guna walaupun kelihatan mustahil uIar masuk ke dalam tandas,” katanya.

Sumber: Mirror via TR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*