Terlepas sebut nama Hawa di Melet0p, ini jawab Zizan tentang ‘kembar’ Neelofa…

Pada malam tadi, pelakon dan penyanyi terkenal Zizan Razak antara tetamu jemputan ranc4ngan hiburan popular, Melet0p pada kali ini dan ternyata, seperti biasa dia menjadi perhatian menerusi temu bual bersama h0s Melet0p.

Zizan Razak ini turut tidak terlepas untuk menjawab teka-teki mengenai hubungannya dengan seorang wanita yang merupakan penyampai berita terkenal iaitu Hawa Rizwana..

Ini berikutan, baru-baru ini timbul pelbagai spekul@si mengenai mereka berdua apabila dilihat meluangkan masa meIakukan aktiviti berbasikal dan berkongsikan hal itu dilaman Instagram miliknya sehingga mengvndang pelbagai re@ksi warganet.

DisoaI oleh h0s jemputan pada kali ini, Nora Danish bersama Nabil Ahmad tentang haI itu, dia yang pada mulanya berselor0h lalu menjawab ianya hanya sekadar kebetulan kerana dia sememangnya meminati aktiviti berbasikal.

Kedua-dua rakannya itu turut mengucapkan tahniah dan memberikan sokongan namun tidak disangka-sangka Zizan Razak terlepas menyebut nama penyampai berita terkenal itu di ranc4ngan Melet0p pada malam tadi sehingga membuatkan warganet terhibur dengan geIagat lucunya.

Menerusi temu bual yang dikongsikan di Youtube dapat diperhatikan dia bersama penyanyi Tam Spider pada malam tadi berkongsikan perkembangan kepada peminat..

Dalam pada masa yang sama, warganet diruangan k0men turut mengharapkan agar Melet0p juga menjemput ‘kembar’ Neelofa iaitu Hawa Rizwana bersama selebriti itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber