“Pernah CURl Gelang Dan Rantai Emas Mak Dia, Lepastu TlBA2 Mak Dia Tud0h Abg i yg CURl”

Belum pun reda mengenai k0ntr0versi menjalinkan hubungan cinta dengan seorang lelaki berstatus suami orang, nama pelakon Fatin Afeefa sekali lagi menjadi perhatian warganet.

Tidak Mengaku Saudara .

Terbaru, seorang pengguna laman Twitter yang dikenali sebagai @sharizrosee telah mend3dahkan bahawa Fatin yang juga merupakan sepupunya telah memut0skan hubungan saudara diantara mereka dipercayai berpvnca daripada harta pusaka. D3dah Shariz lagi, keluarga Fatin tidak mengaku hubungan keluarga mereka kerana enggan umum mengetahui akan kewujudannya.

“Nak tau kenapa fatin afeefa tu tak nak mengaku aku cousin dia? Sebab family dia tak nak kewujudan aku adik beradik diketahui, sebab 1 family dia hidup atas harta arw4h mak aku. Seronok diorang flex kemewahan kat socmed atas harta orang lain”

CURl Gelang Dan Rantai Emas .

Lebih mengej0tkan, menurut Shariz pelakon yang terkenal menerusi filem Tentang Bulan itu pernah mencvri gelang dan rantai emas milik ibunya nya sendiri. Namun, abang kandung Shariz telah ditud0h sebagai dalang k3s tersebut sehingga menyeb@bkannya dit4han pihak berkuasa.

“sebab banyak makan harta orang la anak dia(fatin) tu jadi perangai mcm sund4l. Fatin tu dulu pun pernah CURl gelang dan rantai emas mak dia, lepastu tiba2 mak dia tud0h abg i yg CURl sampai abg i yg kena bel@sah dalam l0kap, semua sebab si fatin sund@l ni”

Rata-rata pengguna yang lain meluahkan rasa terkej0t dengan pend3dahan itu kerana tidak menyangka bahawa Fatin dan keluarganya terg4mak berbuat demikian. Malah ada segeintir dari mereka turut mend3dahkan beberapa perkara lain mengenai sikap pelakon ini.

Menurut Shariz, pendedahan tersebut dibuat adalah kerana ingin menegakkan kebenaran dan hak buat keluarganya.Sebelum ini dia juga,  Shariz pernah mengajaknya untuk berbincang namun pihak Fatin engg@n memberikan kerjasama. Ketika ini posting tersebut telah mendapat lebih dari 14 ribu ‘Retweet’ dan mencecah hampir 28 ribu tanda suka (like).

Sumber murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*