[VIDEO] JERlTAN Minta Tol0ng Selamatkan Keluarga Ini Dari Dis@mun

Niat jah4t penjen4yah yang terd3sak untuk meraih keuntungan, mereka sanggup lakukan apa sahaja. Kegi@tan jen4yah kebiasaannya diIakukan tanpa mengira waktu dan tempat.

Menerusi Facebook Info Roadbl0ck JPJ/P0lis, satu rakaman kamera litar tertutup (CCTV) telah berjaya merakam kejdian s4mun sebuah rumah yang didkwa berIaku di sebuah rumah berhampiran H0spital C0lumbia Asia, Klang Selangor.

4 peny4mun bers3njata p@rang

 

Menerusi rakaman video tersebut, dilihat sebuah kenderaan kumpulan penjen4yah itu memakir di hadapan rumah mngsa. Kemudian 4 orang susp3k bersenj4takan p@rang memanjat temb0k rumah mngsa dan meIulu masuk ke dalam rumah. Turut kedengaran jer!tan mngsa yang berada di dalam rumah semasa susp3k memasuki rumahnya.

Kej4dian berIaku dengan pantas, salah seorang mngsa dilihat berjaya meIarikan diri keluar rumah bagi mendapat bantuan. Mngsa menjer!t sekuat hati bagi mendapat pertolongan jiran. Namun, keempat-empat susp3k berjaya meIarikan diri.

Moga peny4mun dapat dib3rkas

Rata-rata netizen berharap agar penjen4yah tersebut dapat dib3rkas secepat mungkin. Nasihat turut diberikan agar sentiasa mengunci pintu pagar rumah walaupun terdapat orang di dalam rumah.

Sumber: Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*