Rindu Anak Bini, Tukang Sapu Buat Bentuk ‘L0ve’ Guna Daun Kering Menyent0h Hati

Setiap insan berhak untuk memaparkan rasa cinta dan sayang mereka terhadap individu-individu yang terpenting dalam hidup mereka. Agak menyed!hkan apabila terp4ksa berhadapan dengan realiti terp4ksa berjauhan dengan keluarga ataupun pasangan, kerana kekangan kerja..

Namun, kadang-kala perkara tersebut terp4ksa diteIan pahit oleh mereka di luar sana hanya kerana ingin mencari rezeki agar kehidupan berkeluarga menjadi lebih baik. Luahan rasa rindu hanya mampu diubati dengan mendengar suara ataupun membuat panggilan video sahaja.

Buat bentuk hati semasa sedang menyapu.!

Beberapa keping gambar tersebar di media sosi4l beberapa hari lalu telah berjaya menyentuh hati hampir seluruh pengguna internet. Seorang tukang sapu dilihat membuat bentuk hati menggunakan daun kering bukan sekadar suka-suka bert!ndak sedemikian.

Rupa-rupanya, tukang sapu di Dubai ini sedang merindui anak dan isterinya dan bakal terbang pulang bertemu mereka pada bulan hadapan.

Termenung sambil melihat bentuk hati yang dibikin

Di ruangan k0men pula, ramai yang menyatakan perasaan s@yu dan sedia yang terp4ksa oleh lelaki ini demi kebaikan nasib keluarganya.

Sumber: Twitter.

Via borakdaily

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*