Tunggu keputusan k3s, penyok0ng ‘Bossku’ banjiri perkarangan mahk@mah

Sejak awal pagi lagi, para penyokong Bekas Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Naj!b Tun Razak telah memenuhi perkarangan Mahkamah Kuala Lumpur.

Penyok0ng bossku

HaI ini bagi mengetahui sama ada Najib didapati bersaIah ataupun tidak dalam sk4ndal k3s SRC International. K3s tersebut juga telah berlangsung hampir dua tahun satu bulan.

Perkara tersebut turut dikongsikan di Twitter milik Berita Harian yang memperlihatkan mereka yang memakai pakaian serba biru melaungkan sokongan kepada ahli Parlimen Pekan itu.

Anak muat naik kerja

Dalam pada itu , anak kepada Naj!b juga telah memuat naik gambar gel0mbang ‘biru merah’ di hadapan Mahkamah Kuala Lumpur bagi tujuan menyokong Datuk Seri Naj!b.

Terdahulu, Najib yang diwakili Peguam Bela Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah berdepan tiga pertud0han pec4h amanah, tiga pertud0han pengubahan wang har@m dan satu pertud0han salah guna kuasa berhubung dana SRC International.

Najib ditud0h buat kali pertama pada 4 Julai 2018 sebelum k3s dipindahkan ke Mahkmah Tinggi pada 8 Ogos 2018 dengan pihak pendakwaan diketuai bekas peguam negara Tommy Thomas.

Tommy kemudiannya digantikan Timbalan Pendkwa Raya adhoc, Datuk V Sithambaram.

Sumber: YanaNajib, Berita Harian

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*