Rider Men!nggaI Dunia Lepas Muka ‘Melekat’ Pada Belakang Lori Di Lebuhraya DUKE

video yang melihatkan seorang penunggang motosikal mengalami kemaIangan dengan lori. Apa yang lebih menyed!hkan adalah apabila muka m4ngsa dilihat ‘melekat’ pada bahagian belakang lori terb@bit.

Dalam kejadian yang berlaku sekitar jam 3 petang itu, m4ngsa yang dikenali sebagai Ting Teck Loo,43, dipercayai telah gagaI untuk mengelak daripada mel4nggar lori yang dipakir di bahu jalan ak!bat ker0sakan gear.

Melihatkan keadaan badan dan wajah m4ngsa yang ‘melekat’ di bahagian belakang lori, orang awam menunggu sehingga pihak b0mba tiba untuk menyelamatkan m4ngsa agar tiada perkara yang lebih bur0k berIaku.

Menurut Ketua Jabatan Sias@tan dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur, ACP Zulkefly Yahya, m4ngsa telah berjaya diselamatkan oleh Jabatan B0mba dan Penyelamat beberapa ketika kemudian.

“Beliau yang ced3ra p@rah di muka dan kaki itu dibawa ke H0spital Kuala Lumpur untuk rawatan dan kini berada di zon merah”

Hasil siasatan awal mendapati pemandu dan kelindan lori sudah pun membuat kawalan dan meletak alatan segi tiga keselamatan sebagai langkah berjaga-jaga kepada pengguna jalan raya yang lain.

Isteri m4ngsa mengesahkan kem4tian suaminya

Namun begitu, isteri mangsa mengesahkan bahawa suaminya telah men!nggal dunia beberapa jam selepas kej4dian ak!bat paru-paru berd4rah. Beliau juga ada memuat naik sebuah gambar mereka sekeluarga beserta tulisan yang sangat meny@yat hati.

In the afterlife
Let’s do a role change.
You’re a woman, I’m a man.
Let me take this responsibiIity to bring you happiness

28 AUG…

28 AUG…

Dikirim oleh Chloe Ng pada Jumat, 28 Agustus 2020

Salam takziah buat keluarga m4ngsa.

Kredit: Bernama

Via ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia