[VIDEO] Lelaki ‘Show Off’ Kawal Motor Guna Kaki Sambil Minum Air Bungkus Dit4han P0lis

Pad@h mempamerkan @ksi berb4haya menunggang motosikal di Jalan Kuching, Kuala Lumpur, seorang lelaki akhirnya ditahan p0lis. @ksi berkenaan dirakam pengguna jalan raya dengan meny4ksikan individu tersebut hanya menggunakan kaki untuk mengawal handle motosikal.

Video berdurasi 1:27 minit yang dikongsikan melalui Info Roadbl0ck JPJ/P0lis ini menyaksikan @ksi bah4ya seorang remaja lelaki menunggang motosikal di Jalan Kuching. Dia yang hanya menggunakan kedua belah kakinya diletakkan di bahagian handle untuk mengawal motosikal itu sambil minum sebungkus air.

Pihak p0lis mengesan motosikal tersebut menerusi alamat yang didaftarkan.

Ketika ke rumah terbab!t, motosikal itu didapati didaftarkan atas nama seorang lelaki dipercayai bapanya. Susulan itu p0lis merampas motosikal berkenaan dan penunggang motosikal dipercayai anaknya itu tidak berada di rumah.

 

Terbaru, menurut laporan Ketua Jabatan Sias@tan dan Penguatkuasaan Traf!k (JSPT) Kuala Lumpur iaitu Asisten Komisioner Zulkefly Yahya memaklumkan individu berusia 36 tahun itu sendiri menyerah diri di Balai P0lis Traf!k Jalan Bandar.

Individu tersebut juga dis@hkan positif d4dah jenis g4nja dan k3s ini akan disi@sat di bawah S3ksyen 15(1)(a) @kta D4d4h Berb4haya 1952.

Sumber: Info Roadbl0ck JPJ/P0lis, Sinar Harian

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia