[VIDEO] Rakaman Gadis Cuba Tah@n Buang Air Kecil Ketika Ditemubual Und@ng Lucu

Ditemubual dalam televisyen adalah satu pengalaman yang menerujakan kerana seluruh negara boleh melihat kita selain turut mend3barkan kerana pastinya kita tak0t akan tersalah cakap sekali gus memaIukan diri.

Malangnya itulah yang berIaku kepada seorang gadis ini ketika ditemubual wartawan. Dalam rakaman temubual yang tuIar di Twitter, wartawan berita sedang menemubual seorang remaja yang merupakan saIah seorang s4ksi jen4yah.

Wartawan tersebut bertanyakan kepada gadis itu jika dia terdengar apa-apa yang dikatakan oleh mngsa, yang mana gadis itu berkata dia mendengar mngsa berkata ‘tolong saya’.

Apabila wartawan bertanya lagi jika ada benda lain yang dikatakan mngsa, gadis itu mengulangi bahawa dia hanya mendengar mngsa meminta tolong sebelum berkata “aIamak saya ingin terkenc!ng”.

Namun wartawan tersebut meny4ngka gadis itu bercakap tentang apa yang dikatakan oleh mngsa, dan meneruskan temubualnya.

Remaja berkenaan pula dapat dilihat sedang cuba menahan diri dan memberi isyarat mul0t kepada seseorang di luar kamera bahawa dia ingin terkenc!ng sambil cuba menjawab soalan-soalan wartawan tersebut.

Dia akhirnya berkata kepada wartawan itu bahawa dia telah terbu@ng air kecil di dalam seluar, namun wartawan berkenaan dengan selamba berkata ‘tidak mengapa’ dan ‘jangan ris4u’, sebelum meneruskan temubualnya.

Telah terlambat untuk berbuat apa-apa, gadis itu akhirnya berserah diri dan berkata dia akan tunggu sahaja sehingga wartawan itu habis menanyakan soalan. Sebaik melihat seluar gadis itu bas@h, barulah wartawan itu segera meminta rehat.

Rakaman yang tuIar itu membuat net!zen pec4h per0t dan bing0ng bagaimana mereka membiarkan perkara itu berIaku ketika rakaman.

“Kenapa dia tak blah je…”

“Buat apa dia berdiri lagi kat situ…”

“Lepaskan lah dia pergi…”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber HCL