Bertumb0k Sebab Rider Tak Hantar Pesanan Depan Rumah, Bila Disi@sat Ini Sebenarnya Yang Berlaku..

Di Twitter, viraI sebuah rakaman video mengenai pergadvhan di antara seorang individu dengan pekerja Food Panda. Pergadvhan tersebut dipercayai berIaku apabila pekerja penghantar makanan itu didkwa tidak dapat menghantar pesanan tersebut di hadapan pintu rumah individu berkenaan.

Gu@rd tak bagi naik atas dan masuk.

Menurut seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai Daniel, dia mendapat tahu mengenai pvnca pergadvhan tersebut daripada seorang rakannya. Jelasnya, kej4dian itu dipercayai berIaku apabila penghantar makanan tersebut dipercayai tidak dapat menghantar pesanan di hadapan rumah individu berkenaan seperti mana yang diinginkan oleh individu tersebut.

Ini kerana, pengawal keselamatan yang bertugas pada masa tersebut dipercayai tidak memberi kebenaran buat rider untuk memasuki kawasan perumahan itu. Tambahnya, individu berkenaan didkwa telah turun ke bawah dan bertumb0k dengan rider tersebut sehingga k3s itu dipercayai dilap0rkan di balai p0lis.

Guna id orang lain.

Menerusi thread Twitter itu juga, seorang individu telah menunjukkan satu kiriman Whatsapp yang dipercayai menjelaskan situ@si semasa berhubung kes tersebut. Perg4duhan yang berIaku itu telah berjaya diselesaikan di baIai p0lis. Namun begitu, netizen turut terkej0t apabila mereka mendapat maklumat bahawa rider yang ditumb0k itu dipercayai bukan rider sebenar Food Panda dan dia telah menggunakan id orang lain.

Susulan daripada itu, pihak Food Panda dipercayai sudah mengambil tind4kan terhadap rider berkenaan kerana menggunakan id orang lain..

Sumber: Daniel

Via ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia