[VIDEO] KepaIa DIPlJAK² isteri, tapi si suami ĺ tak membaIas

Baru-baru ini viral di media sos!al video yang menunjukkan seorang wanita meng@sari suaminya sendiri mengund4ng pelbagai reaksi netizen yang tidak berpuas hati dengannya. Lebih ter0k lagi, wanita itu sanggup memij4k-mij4k kepala suaminya yang ketika itu sedang memegang anak kecil mereka.

Tidak diketahui apa pvnca pert3ngkaran pasangan itu sehingga meIibatkan keker@san sebegitu. Namun video tersebut mula viral di media sos!al sejak dimuat naik oleh pengguna Facebook bernama Anne Maravilla, pada 22 November 2020.

Difahamkan, kejadian isteri mem!jak kepala suaminya itu berlaku di Pitogo, Quexon, Filipina. Ramai netizen yang meng3cam tind4kan wanita itu, tetapi ada juga yang percaya mungkin wanita itu mengaIami tekanan ter0k sehingga terg@mak bert!ndak sedemikian.

Dalam video viral itu, walaupun kepala dipij@k-pij@k, si suami langsung tidak membalas sedikit pun perbu@tan isterinya. Sebaliknya dia hanya men@han dirinya dari bert!ndak di luar batasan.

Netizen turut mempertikaikan tind4kan perakam (wanita) yang tidak mengambil sebarang usaha untuk menghaIang isteri lelaki itu dari terus bert!ndak menyerng suaminya.

 

Menurut sumber, itu bukanlah kali pertama si isteri menyer@ng suaminya sebegitu rupa. Dia juga pernah meng@sari suaminya pada hari-hari lain.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber agensi