[VIDEO] ‘Eh kau tak payah pakai tudung, dah berz!na nak pakai tudung’ – Suami cekup isteri berdua-duaan dengan lelaki lain dalam bilik hotel

Viral di media sosial video seorang lelaki mencek0p isterinya berdua-duaan dengan lelaki lain di dalam bilik hotel. Video yang dimuat naik di YouTube Kongsi Viral baru-baru ini menunjukkan, si suami tidak dapat menahan em0si memar4hi isterinya bertubi-tubi.

Sementara pasangan cur4ng wanita itu hanya menundukkan kepala dan sesekali kedengaran seperti dia dipuk0l kerana menjalinkan hubungan dengan isteri orang.

Walaupun sudah jelas kedua-duanya ditngkap berdua-duaan dalam satu bilik, mereka berdua berm4ti-m4tian menaf!kan tidak melakukan apa-apa. Mendengar pernafian itu membuatkan si suami bertambah ber4ng. Manakan tidak, isterinya berada di dalam bilik bersama dengan lelaki yang tidak dikenalinya itu.

Anak pasangan itu turut kelihatan berada di lokasi kej4dian. Si kecil itu hanya berdiri memerhati dan mengikuti bapanya yang mem4rahi isteri dan lelaki per0sak rumah tangga itu.

Dalam video kelihatan si suami bersama dengan beberapa individu lain termasuk seorang pengawal keselamatan menunggu di depan pintu bilik hotel. Sebaik saja pintu dibuka, si suami terus meluru masuk.

Suami: Apa kau buat ni?

Isteri: Tak buat apa-apa.

Suami: Tak buat apa kepala h0tak kau! Dalam bilik, satu hotel. Apa yang kau buat ni? Haa!? Apa benda kau buat ni? Apa kau buat ni aku tanya!

Lelaki: Tak buat apa pun.

Suami: Tunggu p0lis sampai, telefon pejabat agama sekarang. Eh kau (isteri) tak payah pakai tudung lah! Tak payah, tak payah pakai tudung. Dah berz!na, nak pakai tudung.

Isteri: Aku tak berz!na lah!

Suami: Kepala bapak kau! Kau satu bilik

Di media sosial, netizen mengec4m perbu@tan tidak berm0ral si isteri dan lelaki terb@bit. Tidak kurang juga yang b!mbang dengan keadaan anak kecil itu yang mungkin akan terkesan dari segi mentaI kerana meny4ksikan sendiri ibunya cur@ng dengan lelaki lain.

Sumber: YouTube Kongsi Viral

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia