Kanak-Kanak Lelaki 7 Tahun M4ut Dipercayai Dider4 Ibu Dan Bapa Tiri

MELAKA, 30 Jan – Seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun m@ut dipercayai akibat did3ra oleh ibu kandung dan bapa tirinya dalam kejadian di Taman Krubong Jaya di sini, petang semalam.

Ketua Jabatan Siasatan J3nay@h Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Melaka ACP Mohd Sukri Kaman berkata kanak-kanak tersebut did@kwa l3mas di dalam tong air di rumahnya dalam k3jadian kira-kira pukvl 4 petang itu.

Beliau berkata si@satan awal bagaimanapun mendapati terdapat kec3deraan fizikal pada badan m@ngsa sebelum polis men@han ibu dan bapa tiri m@ngsa, masing-masing berusia 32 dan 38 tahun.

“Kira-kira pukvl 4 petang semalam, Bilik Gerakan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Melaka Tengah menerima p@nggilan daripada seorang lelaki memaklumkan anaknya m4ti lem4s di dalam tong air di rumahnya di Taman Krubong Jaya.

“Si4satan di tempat kejadian mendapati m@ngsa merupakan seorang kanak-kanak lelaki berumur tujuh tahun dan pem3riksaan fizikal men3mukan k3san leb4m dan kec3deraan di beberapa anggota badan m@ngsa,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Katanya, m4yat kanak-kanak tersebut dibawa ke Jabatan For3nsik Hospit4l Melaka untuk b3dah si@sat dan k3s disi@sat di bawah Seksyen 302 K@nun Kes3ksaan kerana membvnuh.

sumber:BERNAMA

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*