Der4 Kan4k-Kan4k: Susp3k Wanita Buk4n Pes4kit Ment4l – P0lis

MELAKA, 31 Jan (Bernama) — Svspek wanita berumur 32 tahun yang diperc@yai mend3ra anak lelakinya berusia tujuh tahun sehingga m@ti dalam satu kej@dian di Taman Krubong Jaya di sini, Jumaat lepas buk@n pes@kit ment@l walaupun pernah mendapatkan r@watan psiki@tri pada 2019.

Ketua Jabatan Sias@tan Jen@yah (JSJ) Ibu Pejabat P0lis Kontinjen (IPK) Melaka ACP Mohd Sukri Kaman berkata svspek hanya mendapatkan r@watan psiki@tri biasa di Hospital Melaka dan buk@n dis@hkan sebagai pes@kit ment@l sebagaimana did@kwa kebanyakan pihak.

“Polis tid@k memperoleh laporan khusus meng@takan susp3k mempunyai mas@lah ment@l dan wanita berkenaan juga tid@k mempunyai kad orang gil@.

“Susp3k juga tid@k pernah mendapatkan r@watan di mana-mana h0spital bahagia,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini, hari ini.

Sepasang suami isteri, masing-masing berusia 32 dan 38 tahun dir3man tujuh hari bermula semalam bagi membantu si@satan k3s d3ra sehingga menyeb@bkan kem@tian kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun.

Kanak-kanak m@lang tersebut did@kwa l3mas di dalam tong air di rumahnya dalam kej@dian kira-kira pvkul 4 petang, pada Jumaat lepas namun si@satan awal p0lis mendapati terdapat keced3raan fizik@l pada b@dan m@ngsa.

K3s berkenaan disi@sat di bawah S3ksyen 302 K@nun Kes3ksaan kerana membvnuh dan setakat ini, b3dah si@sat masih dijalankan ke atas may@t kanak-kanak m@lang tersebut.

Sumber: BERNAMA

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*