‘Keteg4q’ Sangat Nak Lep4k Tepi Kolam, Sekali Semua Kena ‘Angk0t’ Dengan P0lis

Disebabkan ingk@r peraturan Perint@h K@walan Pergerakan (PKP), tiga individu dit@han pihak polis ketika mereka sedang melep@k di kolam renang di sebuah kond0minium.

Mem3tik laporan Sinar Harian, difahamkan ketiga-tiga individu itu bersantai bersama di kolam renang walaupun sudah dit3gur peng@wal keselamatan kediaman tersebut. Peng@wal keselamatan itu bagaimanapun menghubungi p0lis setelah dic@bar mereka.

C4bar polis

Sebelum ini, vir@l video di aplikasi Whatsapp yang memap@rkan ked3gilan tiga individu bersantai di sebuah kolam renang di Kompleks BM City, Bukit Mertajam. Video tersebut menyaksikan mereka dit3gur peng@wal keselamatan berhubung l@rangan berkumpul di kawasan kolam renang sebagai mengikuti sar@nan PKP.

Namun, t3guran tersebut tid@k diend@hkan dan mereka menc@bar peng@wal keselamatan itu untuk mel@porkan kepada pihak p0lis dan turut memaklumkan alamat penginapan sekali.

Menurut Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah iaitu Asisten Komisioner Shafee Abd Samad memaklumkan kej@dian itu berlaku sekitar 6.30 petang dan pihaknya telah menerima l@poran yang dibuat oleh peng@wal keselamatan berhubung perkara tersebut.

Daripada maklumat yang diterima, polis men@han lelaki terbabit berusia 41 tahun bersama dua rakannya berusia 20 dan 22 tahun untuk si@satan mengikut S3ksyen 269 K@nun Kes3ksaan dan Per@turan 16 Akt@ Penc3gahan dan Peng@walan Peny@kit Berj@ngkit 1988 [Akta 342].

Sem@kan mendapati lelaki berusia 41 tahun itu mempunyai rek0d jen@yah berkaitan k3s komersial, manakala dua lelaki lain tid@k mempunyai rek0d jen@yah

Sumber: Sinar Harian

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*