“Tiba-tiba peg4ng punggvng” – Lelaki Myanmar C4bul Wanita Ketika Riadah, Dit4ngkap Orang Awam ‘On The Spot’

Jeritan seorang wanita mengejutkan orang awam dan berjaya membuatkan lelaki warga asing yang mengganggunya ditangkap. Dalam kejadian petang semalam, wanita berusia 35 tahun itu sedang berjalan kaki bersama rakannya di Taman Tasik Komuniti, Cyberjaya.

Menurut Harian Metro, lelaki warga Myanmar itu kemudian tiba-tiba mendekati m@ngsa dan mengg@nggunya. Ketua P0lis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof, berkata pihaknya menerima l@poran kira-kira jam 6.30 petang.

M@ngsa sedang berjalan kaki bersama rakannya sebelum susp3k datang dan mengg@nggu m@ngsa. Susp3k kemudiannya mem3gang pvnggung m@ngsa. M@ngsa memar@hi susp3k dan orang awam yang ada di tempat kej@dian datang membantu m@ngsa untuk mem3gang lelaki berkenaan.”

Melalui sebuah video yang vir@l di Facebook, lelaki tersebut dilihat terb@ring di atas lantai dan dik3pung orang awam yang berada di taman tersebut. Meskipun begitu, orang awam dilihat tidak bertind@k memvkul atau membel@sah m@ngsa.

M@ngsa kemudian menghubungi tali@n kecem@san sebelum lelaki itu diser@hkan kepada pihak p0lis dan kini disi@sat mengikut S3ksyen 354 K@nun Kes3ksaan yang jika s@bit kes@lahan boleh dip3njara sehingga 10 tahun atau d4nda atau seb@t atau mana-mana dua daripada hukvman itu.

Sumner : Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*