Asyik ditvduh lelaki, bek4s pengk1d b3ngang dengan kec4man n3tizen

Aplikasi TikT0k kini sering menjadi tempat perkongsian dan lu4han per4saan oleh para pengguna. Ada juga yang menceritakan tentang pengalaman lama sehingga menjadi perh4tian n3tizen.

Sama seperti seorang perkongsian seorang wanita dikenali sebagai Sha, dimana dia telah memuat naik satu video menjelaskan tudvhan yang dil3mparkan oleh pengikut di TikTok.

J4ngan cakap semb4rangan

@shamonster07

Reply to @hafizazman5 takmo sembarang cakap kalau tak tau.#tiktok #tiktoksg #tiktokmalaysia #fyp #getthefacts #xyzbca

♬ original sound – ShaMonster

menerusi perkongsian itu, Sha difahamkan sebelum ini merupakan seorang ‘p3ngkid’ namun telah mengambil keputusan untuk berubah dan menjadi muslimah sejati.

Walau bagaimanapun, penghijr4hannya itu telah di salah erti dan ada warg4net yang menbduh dirinya sebenarnya seorang lelaki.

“Semua k0men off, Kalau lelaki harap bertaub4tlah ye,” k0men salah seorang pengikut TikToknya.

Sha membid4s tudvhan itu dengan menjelaskan dia seorang perempuan namun, sifat yang agak k4sar kerana masih terikut-ikut perwatakan terdahulu.

“Saya dulu t0mboy, k4sar. Jadi, saya tak reti nak g3dik-g3dik. Dah biasa k4sar. Patutnya korang supp0rtlah saya. Bagi motivasi. Bukan kvtuk,” jelasnya.

Beberapa video lain di akaun TikToknya juga mendapat perhatian ramai kerana memiliki wajah cantik persis Pakistan dan menerima pujian.

@shamonster07

Feeling giler..😂 #tiktok #tiktoksg #tiktokmalaysia #fyp #foryou #xyzbca #elliegoulding #outside

♬ Calvin Harris – Outside – Natchez Cozart

Sabar ya kak! Terus istiqamah

Menj3ngah ke ruangan k0men, rata-rata warganet memberi kata-kata semangat agar wanita itu terus kuat dan tidak ter4sa hati dengan k0men yang ditinggalkan.

Selain itu, mereka juga mendoakan agar Sha terus istiqamah dengan jalan yang dipilih dan sentiasa bersabar melayan karenah manusia.

Orang sekarang memang suka ‘judg3’ orang! P4ntang tengok buat baik atau perubahan, mesti laju sahaja nak k3cam. Semoga terus istiqamah kak!

Sumber: TikTok ShaMonster

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*