“Buat apa tu?” – Rak@man D3tik D3tik Brader Diserg@h Kant0i Bel@kang Pokok Pisang

Menjadi satu tr3nd buat sebahagian g3nerasi kini untuk memiliki ak4un Tikt0k dan berk0ngsi bermacam g3nre video melaluinya. Ada yang men4ri menggunakan lagu r4ncak, membuat aks1 lucv, ada yang mengambil bah4gian untuk berk0ngsi ilmu dan ada juga yang mempunyai ak4un sekadar untuk men0nton video pengguna lain.

Menghasilkan video TikT0k adalah satu akt1viti paling p0pular pada zaman ini. Kewujudan aplik4si itu memberi peluang kepada orang ramai untuk mer4kam setiap asp3k kehidupan baik yang k3cil mahupun yang b3sar untuk dik0ngsikan di laman perkongsian video itu.

Walaupun kini pelbagai jenis video dapat dit0nton di TikT0k sama ada video pendidikan, c4baran ataupun m3me, pengguna TikT0k paling cend3rung untuk men4yangkan gel4gat mereka men4ri di platf0rm tersebut.

Malah bukan gol0ngan muda sahaja yang banyak terlib4t dalam video-video tar1an kerana ramai yang mendapati akt1viti itu sebagai mengh1burkan.

Melihat individu mer4kam diri mereka m3nari di tempat aw4m juga tidak lagi menjadi satu pand4ngan yang luar biasa sejak gel0mbang TikT0k semakin berk3mbang.

Seperti juga yang dilalui oleh seorang individu ini, dia berk0ngsikan bagaimana dia ter4kam seorang individu tengah buat video TikT0k dekat cel4han pokok pisang.

Buat Apa Tu

Sumber: OM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*