[VIDEO] Ibu S3bak Dengar Uc@pan Har1 Jad1 Daripada Anak-Anak

Setiap anak sudah pastinya meng1mpikan untuk membahagiakan kedua ibu bapa, yang banyak berk0rban sejak dari k3cil lagi. Namun, peng0rbanan 1nsan mulia ini, tiada nil4i g4ntinya.

Seperti video yang tr3nding di l4man TikT0k, memap4rkan re4ksi seorang wanita yang seb4k menerima k3jutan bers3mpena h4ri j4dinya. Bahkan, wanita ini s3mpat meng4lirkan a1r m4ta sejurus mendengar uc4pan daripada men4ntunya yang tersayang.

Menerusi vide0 yang dik0ngsi oleh Farihah, menc3ritakan seorang ibu yang begitu terh4ru men3rima hadiah daripada anak-anaknya yang berada j4uh di s1sinya. Apa yang lebih mervntun j1wa, apabila n0ta daripada anaknya dibacakan terus di hadapan wanita itu. Re4ksi wanita itu, kelih4tan begitu gembira pada masa yang sama men4han s3bak mer1ndukan anak-anaknya.

Selamat h4ri l4hir mak yang tersayang, semoga mak sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah S.W.T. dipanjangkan usia, dan diberikan kesih4tan yang baik. Kami sayang mak sangat-sangat. Nanti kami b4lik jumpa mak.

Bahkan, si anak s3mpat men1tipkan doa supaya ibunya terus kuat berdepan hari-hari yang mend4tang. Tidak ber4khir di situ, mereka s3mpat berj4nji akan pul4ng ke p4ngkuan ibu mereka setelah keb3naran r3ntas negeri k3mbali diben4rkan oleh pih4k ker4jaan.

H4diah istim3wa untuk ibu

@farihah.r

Kenapa comel sgt ni hehe, call and vc pon xhabis nangis lagi 🥺 bahagiakanlah org tuamu dengan sekecil2 perkara InsyAllah 🌸#thebestmakmertua #fyp

♬ الصوت الأصلي – سمّسمّ

Video tersebut telah dit0nton lebih 7ok tont0nan dan puluhan k0men. Menj3ngah ke ru4ngan k0men, rata-rata n3tizen turut s3bak melihat re4ksi wanita ini menerima hadiah daripada anak-anaknya.

Sumber: Farihah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*