P@du Fedtri Yahya! Semalam MC majlis Ernie-Syamel, harini Lofa-Haris” -Net1zen

Majl1s pern1kahan Neelofa dan PU Haris sebentar tadi sememangnya merupakan antara majl1s yang akan diing4ti kerana begitu g4h walaupun sederhana.

Dip3nuhi dengan bunga-bunga segar serba putih, memp3lai dan para tetamu dilihat begitu men1kmati suas4na indah bertemakan Jabal Rahman di Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur itu

Pengacara m4jlis bangk1tkan su4sana

Antara yang mencur1 tumpuan sudah tentu peng4cara majl1s yang begitu r0mantik menvturkan bicara bagi memandu majlis pern1kahan tersebut menjadi lebih men4rik.

Tak lain tak bukan suara emas itu m1lik pengac4ra terkenal, Ahmad Fedtri Yahya yang mengg4las t4nggungjawab sebagai peng4cara majl1s Neelofa dan Haris sehingga selesai.

Semalam di m4jlis Ernie-Syamel

Umum sedia tahu bahawa Fedtri Yahya juga telah menjadi pemb4wa ac4ra pada majl1s pern1kahan peny4nyi Ernie Zakri dan Syamel semalam yang bertempat di carpe_diem_serendah.

Job back to back

Oleh itu, warg4net yang per4san kehadiran beliau telah men1nggalkan pelbagai k0men diruangan Twitter dengan berasa teruja melihat s0sok peng4cara tersebut di m4jlis artis-artis kegemaran mereka.

Car1 du1t banyak2 nak hire Fedtri jadi MC kahw1n

Ada juga yang menyu4rakan cita-cita untuk mendapatkan kh1dmat peng4cara Jejak Rasul ini yang sememangnya terkenal dengan madah yang cukup puitis jika membawakan acara

Pada minggu lepas, Fedtri Yahya turut menjadi peng4cara majl1s bagi perk4hwinan anak kepada Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Tan Sri Dr Norhisham Abdullah yang berlangsung secara tertvtup dengan kehadiran hanya 30% dari keluasan dewan sahaja.

Sumber: Twitter, Fedtri Yahya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*