Nervous sangat tu” – Net1zen Terb@hak Tengok Bapa Pengant1n Sebut Nama Sendiri Sewaktu Ak@d N1kah

Semalam adalah det1k bersejarah bukan sahaja kepada Neelofa dan PU Riz selepas mereka diij4b-k4bulkan, malahan merupakan hari yang bersejarah untuk ramai lagi p4sangan lain.

Dalam kemeriahan majlis ak4d n1kah yang banyak berlangsung semalam, ada satu ins1den yang buat net1zen ketawa terb4hak-bah4k. Kej4dian ketika ak4d nik4h yang semp4t dir4kam @nayzee_ apabila bapanya ters4lah menyebut nama sendiri dan bukan nama kakaknya. Korang boleh tengok aks1 sp0ntan bapanya dalam video kat bawah.

Nervous sangat tu

Aduhh admin pun terb4hak tengok video ni. Minta maaf lah ye tak seng4ja gel4k, sebab law4k sangat. Harap majlis berjalan lancar lah ye. Lawak sikit-sikit ni boleh jadi kenangan.

Itu lah admin pun perasan jugak bapa dia salam tok kadi lepas ters4sul sebut nama sendiri tu. Mungkin uncle tu nervous sangat kot.

Kita doakan kebahagian buat pas4ngan dan tak lupa juga untuk ucapkan terima kasih kepada bapa peng4ntin yang buat ramai terhibur di hujung minggu

Admin pun rasa macam tu. Sebelum majlis mesti tengah nervous, jadi benda macam ni mesti hil4ng terus nervous tu. Terh1bur weh.

Sumber: lobak merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*