[VIDEO] Lelaki G@nggu Wanita Dalam Kereta, Siap ‘U Turn’ Kej@r Bal1k!

B4ru-baru ini, seorang lelaki w4rga emas telah menc4bul wanita yang sedang berjalan kaki dengan mer4ba punggvngnya dari belakang. Kej4dian tersebut berl4ku di Taman Limau Manis, Kota Bharu, Kelantan dan tind4kannya itu telah dir4kam oleh kamera CCTV yang kemudian menjadi v1ral di m3dia s0sial.

Sebelum mer4ba wanita itu, warg4 emas terb4bit telah mengh4mpiri m4ngsa terlebih dahulu dan t1ba-t1ba bertanya jika m4ngsa mahu mengahw1ninya. Selepas men0lak pel4waan itu, m4ngsa terus ber3dar namun diek0ri dan dir4ba di bahagian pvnggung.

Lappran popis dibuat oleh m4ngsa dan tertvduh dilap0rkan telah did4kwa meng1kut S3ksyen 354 K4nun Kes3ksaan yang mempervntukkan hukvman penj4ra sehingga 10 tahun atau d3nda atau seb4tan atau s4lah satu daripada kedua-dua hukvman itu

Semalam telah berl4ku kej4dian di mana seorang wanita dig4nggu lelaki yang berbasikal di l0kasi yang s4ma! Menerusi sebuah r4kaman CCTV yang kini v1ral di Twitter itu, lelaki berb4ju hijau itu dilihat berh3nti di tepi pintu pemandu sebuah kereta.

Dia kemudian dilihat cuba mengg4nggu wanita yang berada di dalam keretanya itu dengan mem3gang seluar di bahagian kem4luannya. Selepas beberapa saat dia tern4mpak ada kereta yang mem4suki l0rong itu dan terus ber3dar.

Wanita itu kemudian keluar dari kereta dan cuba mel4rikan diri namun lelaki berkenaan kemudian berp4tah b4lik dan meng3jarnya dari belakang. Berdasarkan penjelasan di CCTV, pemandu kereta Myvi berwarna putih telah men3ngkingnya dan berkata

Ooi! Nok buat gapo tu!!!”

Wanita itu turut dilihat menjelaskan apa yang berl4ku kepada seorang pemandu di situ. Kehadiran beberapa buah kereta di l0rong tersebut telah menyel4matkan wanita itu yang kemudian terus ber3dar mel4rikan diri ke ar4h satu l0rong.

Selepas meny3dari t4ktik dan cubaannya g4gal, lelaki itu terus meng4yuh basikalnya dan beredar dari tempat kej4dian. Tidak dapat dipastikan jika m4ngsa telah membuat lap0ran p0lis dan sama ada tind4kan sudah diamb1l terhadap lelaki berkenaan.

Video berkenaan men1mbulkan pelbagai resp0n daripada warg4net di mana rata-ratanya m4rah dengan lelaki tersebut. Selain itu, ramai yang memberi k0men dan berkata lok4si terb4bit memang ‘h0tspot’ dan sering berl4ku k3s g4ngguan terhadap wanita seperti itu.

Bagaimanapun, ada net1zen yang mener4ngkan pihak p0lis selalu r0nda di kawasan tersebut dan ada segel1ntir yang berkata n4sib baiklah ada CCTV di l0rong tersebut jadi boleh digunakan sebagai bukt1.

Sumber: lobak merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*