[VIDEO] Motor Ibu Dipercayai H1lang K@walan, Dua Berad1k Dikhuat1ri Lem@s Dalam Sungai Keratong

Men3rusi Faceb0ok page Kuantan, dua orang kanak-kanak yang berusia dalam lingkungan 7 dan 3 tahun dikhu4tiri l3mas di dalam Sungai Keratong apabila m0tosikal yang ditungg4ng oleh ibu mereka hil4ng k4walan.

Ibu selamat berp4ut

Sama-sama kita doakan semoga dua beradik yang j4tuh dari motor bersama ibunya selamat dit3mui di Sungai Keratong. Ibunya selamat berp_ut pada pagar, malangnya 2 orang anaknya berumur 7 dan 3 tahun j4tuh ke sungai.

Men3rusi video berdurasi 0:27 saat, kelihatan beberapa orang individu sedang mencari dua kanak-kanak yang terj4tuh ke dalam sungai tersebut. Kedengaran juga suara seorang wanita yang sedang men4ngis di l0kasi kej4dian. Difahamkan, ibu kepada anak k3cil tersebut selamat berp4ut pada pagar manakala, anaknya terj4tuh semasa kej4dian tersebut berl4ku.

Masih ada j4mbatan g4ntung?

Allahu, semoga selamat anak kakak ni. Air pula warna k3ruh. Semoga ahli keluarga kakak ni t4bah.

Masih ada lagi j4mbatan g4ntung, patut dah g4nti jamb4tan k0nkrit.

Semoga kedua anaknya selamat. Ya Allah ber1kan keaj4iban Ya Allah di bulan puasa ni.

Di ru4ngan k0men, rata-rata net1zen berdoa agar anak wanita tersebut berjaya dit3mui dalam ke4daan yang selamat. Tambah net1zen, mereka musyk1l dan mempers0al meng3nai jambatan g4ntung yang masih wujud di kawasan tersebut sedangkan ianya perlu dig4ntikan dengan j4mbatan k0nkrit.

Sumber: Kuantan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*