[VIDEO] ‘Maaf Kami Terpaksa Rahsiakan..’ – Anak Seb4k Hanya Tahu Mak Men1nggal Selepas K3bumi

Kehil4ngan orang yang kita sayang lagi-lagi ia merupakan ibu bapa yang tercinta merupakan m0men yang suk4r untuk diter1ma. Namun, sebagai hambaNya kita perlu 4kur dan r3da dengan setiap ketentuan yang telah dit3ntukan oleh Allah S.W.T.

Harap anak-anak arw4h ku4t

Seperti perk0ngsian seorang wanita di laman TikTok, dikenali sebagai Dielah Midi berk0ngsi sebuah video yang mengund4ng seb4k dan mer4ih perh4tian n3tizen. Menerusi video tersebut wanita ini, membawa tiga kanak-kanak menzi4rahi kubvr arw4h ibu mereka dan menjel4skan dia ‘terp4ksa’ mer4hsiakan perkara tersebut selama beberapa hari.

Difahamkan, kanak-kanak ini sama sekali tidak meng3tahui ibu mereka sudah dij3mput Sang Penc1pta

Harap anak-anak arw4h ku4t yaa Megat baru tahu mama dia dah men1nggal. Maaf Megat kami semua terp4ksa mer4hsiakan selama beberapa hari ni.

Video tersebut bagaimanapun, mer4ih puluhan k0men yang bertanyakan mengapa dia (wanita) berbuat demikian. Ujar wanita ini, apa yang dil4kukannya adalah berseb4b dan menjel4skan kanak-kanak itu sudah mula men3rima keny4taan.

Kami r4hsia bersebab, alhamdulillah Megat dah boleh terima keny4taan. Boleh ing4t mamanya boleh diselamatkan lagi kat h0spital, pun diorang ada cuma Megat tu ingat mama masih di h0spital.

Menerusi satu video lain yang dik0ngsi mem4parkan re4ksi gembira kanak-kanak ini yang mener1ma baju baharu. Dah teruk1r senyuman di bibir anak-anak arw4h ada yg d3rma baju untuk mereka.

Video penuh:

@dielahmidi

harap anak2 arwah kuat ya😭😭megat baru tahu mama dia dah meninggal..maaf megat kami smua terpaksa merahsiakan selama beberapa hari ni🥺

♬ Bila Tiba – UNGU

@dielahmidi

dah terukir senyuman di bibir anak2 arwah..ada yg derma baju untuk mereka🥺

♬ original sound – @imadduddin05

Al fatihah

Sumber: Dielah Midi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*