Kanak-Kanak Cu4k Motor Terlangg4r & Ters4ngkut di Pintu Pagar Rumah Orang

Pada zaman sekarang bukan orang dewasa sahaja yang boleh menungg4ng motorsikal, malah ada juga kanak-kanak yang ber4ni menungg4ng motorsikal di atas jalan raya tanpa per4saan t4kut. Lebih-lebih lagi kawasan perkampungan.

Terl4nggar pintu pagar rumah orang

Menerusi video yang telah dimu4t n4ik oleh Hello Kelantan di akaun Tiktok, kelihatan seorang kanak-kanak lelaki p4nik apabila motorsikal yang ditungg4ng terl4nggar pintu pagar rumah seorang lelaki sehingga r0sak.

Video yang berdurasi 44 saat berkenaan, memperlih4tkan kanak-kanak berkenaan berada dalam ket4kutan apabila dia meny3dari kesal4hannya. Namun apa yang membuatkan dia p4nik, motorsikal tersebut ters4ngkut dekat pagar!

Kanak-kanak itu mem2nta b4ntuan kepada lelaki yang mer4kam video agar membantunya untuk meng4luarkan motorsikal yang ters3kat di pintu pagar namun lelaki berkenaan engg4n menolongnya pada ketika itu.

‘Abe tolong lah metaaa…’

@hellokelantan

Abe tolong la metaaaaaa…😂 #kelantantiktok #kelantan #fyp #fypシ

♬ Oh No – Kreepa

Taub4t budak ni cu4k 

Menj3ngah ke ru4ngan k0men, rata-rata net1zen terhibur melihat gel4gat kanak-kanak lelaki itu. Malah ada juga di antara mereka yang mem1nta agar mem4nggil ibu bapa kanak-kanak berkenaan supaya menyel3saikan m4salah tersebut.

Sumber : hellokelantan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*