“Terg@maknya dia ni tulis macam ni. Kalau terkena kat batang hidung atau keluarga dia, barulah dia tahu!”

Tular di media sos!al milik penyanyi Nor Farah Idayu atau lebih dikenali sebagai Idayu, berk0ngsi tangk@p layar milik Zain Rashdan yang tidak sens!tif dan bersifat tidak ada perik3manusiaan dengan memuatnaik ayat sebegitu kepada Allahyrhamah Siti Sarah.

Doa Allahyrhamah Segera Men!nggal Dunia

Menerusi tangkap layar yang dik0ngsikan di media sos!al penyanyi Idayu, membuatkan sesiapa saja berasa terkedu, terdiam dan mar4h melihat ayat yang ditaip Zain Rashdan dengan mendoakan Allahyrhamah segera men!nggal dunia.

“Kalut doakan Siti Sarah yang hari-hari buat maks!at. Cepatsembuh. Baik m4ti je daripada hidup wakakaka” tulis Zain Rashdan

Juara Akademik Fantasia Megastar 2017 ini meluahkan rasa mar4h dengan ayat yang dik0ngsikan Zain Rashdan mengenai Allahyrhamah, seolah-olah tidak mempunyai perasaan empati terhadap kesukaran yang dialami Allahyrhamah dan keluarga.

“Apa dah jadi dengan perangai manusia yang macam ni? Saat orang sedang krit!kal, boleh pula kau buat main-main macam ni.

Tergam4knya dia ni tulis macam ni. Kalau terkena kat batang hidung atau keluarga dia, barulah dia tahu!” Luah Idayu di media sosiaInya

Sebagai manusia biasa, siapa kita mahu mengatakan d0sa pahala seseorang? Allahu Akbar berhentilah memuatnaik kata-kata neg4tif dan ayat tidak berperikemanusian begini. Semoga Allah tempatkan Allahyrhamah di syurga-NYA.

Sumber : murai via ihangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*