AL-FATIHAH Wani C0mel Men!nggaI Dunia AKlBAT C0VID-19

Personaliti media sosiaI yang pernah tuIar mengenai kisah masalah berat badannya , Wani Comel dilap0rkan telah men!nggaldunia pada jam 9 malam tadi (Rabu) dipercayai ak!bat jngkitan C0VID-19.

Wani Men!nggal Dunia Bersama Teman Rapat.

Sebelum itu, difahamkan anak kepada pengendali sebuah akaun medial sosi4l popular yang juga penjaga Wani, Putri Nur Rabiatul Nabibah Binti Riduan terlebih dahulu dijemput Ilahi pada jam 4.40 pagi hari yang sama. Allahyrhamah yang merupakan teman rapat Wani juga men!nggal ak!bat jngkitan wab@k tersebut.

“Assalamualaikum. Saya ingin maklumkan Nurul Airawani Nazira @Wani Comel dah kembali ke rahmatullah pada jam 9pm tarikh 18 Ogos 2021

“Wani pergi dihari yang sama anak saya men!nggal.Mereka berdua men!nggal disahkan C0vid 19..Allahuakbar Allahuakbar..

“Sayu hati saya 2 insan yang saya sayangi telah pergi dihari yang sama. Saya mohon pada semua rakan rakan sedekahkan AlFatihah untuk Wani C0mel & Putri Nur Rabiatul Nabihah” tulis pengendali akaun Wani.

Jngkitan Selepas V4ksin 

Menerusi carian Murai.my, Wani telah pun mendapatkan sunt!kanvksin keduanya pada 12 Ogos lalu sebelum disahkan mendapat jngkitan w@bak ini tidak lama kemudian.

Terdahulu, Wani memaklumkan berita sedih mengenai pemergian abang kandungnya, Allahyrham Mohd Saidan Ibrahim yang disahkan men!nggal dunia pada 24 Julai lalu disebabkan ser4ngan jant0ng.

Salam takziah buat keluarga Allahyrhamah Nurul Airawani Nazira dan Allahyrhamah Putri Nur Rabiatul Nabibah. Semoga r0h mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Al-Fatihah.

Sumber murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*