B4yi retak kaki dipercayai dider4, ibu ralat rak4man CCTV di Taska banyak hiIang

Hati ibu mana yang tidak sediih apabila melihat anak yang ditatang bagai minyak yang penuh mengalami keced3raan ketika dia tidak berada di depan mata.

Lebih berat lagi, kesan keced3raan yang dialami itu disedari setelah mengambilnya dari pusat asuhan kank-kan4k.

Cerita kej4dian an4k yang dipercayai did3ra

Menerusi perk0ngsian daripada seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Afzan Ikka Wan Nurul, dia telah memuat naik beberapa gambar dan kenyataan berkenaan kej4dian yang meniimpa ank kecilnya.

Menurut pengguna Facebook tersebut, kejadian berkenaan berlaku lebih kurang sebulan lepas. Anknya yang diambil dari Taska men4ngis tidak henti-henti dan ada kes4n leb4m dimata. Namun peng4suh memaklumkan yang an4knya berebut mainan dengan b4yi lain yang dijaga.

An4k ada kes4n keced3raan balik dari Taska

Namun, disebabkan terlihat lebih banyak kes4n keced3raan, Afzan berasa tidak sedap hati dan membawanya ke klinik. Dipendekkan cerita, dia dan suami membawa anak mereka untuk melakukan x-ray selepas pihak klinik yang didatanginya tidak ber4ni untuk membuat raw4tan kerana bimbang ada keced3raan yang lebih seriius.

Jadi, mereka membawa anknya ke h0spital swasta dan pihak h0spital menyarankan untuk membuat lap0ran p0lis kerana terlihat keced3ran lain di angg0ta tubvh kank-kank tersebut sebelum keputusan x-ray terima.

Kaki an4k alami ret4k

Menurut pengguna Facebook berkenaan, pada awalnya pihak Taska men4fikan hal tersebut dan lebih mengec3wakan, pemeriiksaan di saIah satu h0spital memaklumkan yang an4knya tidak boleh berjalan kerana m4lu dengan persekitaran yang ramai orang.

Selepas menahan sab4r dengan kenyataan yang seakan mengambil ringan keced3raan anknya, Afzan telah mendapat berita dari h0spital swasta yang membuat x-ray kaki anknya bahawa ada kes4n retak di tulang kaki kank-kank tersebut.

Luluh hati mereka suami isteri apabila sedar keced3raan yang dialami anak mereka. Jadi, mereka segera membawa anak mereka ke h0spital tersebut untuk membuat simen bagi mengelakkan berlaku lebih banyak kompIikasi.

Seb4k tengok CCTV

Di sebabkan tidak berpuas hati dengan pener4ngan angg0ta yang menyias4t k3s anknya, pengguna Facebook itu telah menghubungi sendiri Taska tersebut dan mahu melihat rak4man CCTV.

LuIuh hatinyaa apabila ank yang disayang men4ngis sepanjang hari dan diberi makan serta minum susu secara ala kadar sahaja.

Selain itu, mereka pengasuh di Taska itu juga dengan sengaja membaIing tuala serta meIempang b4yi yang mereka jaga tanpa rasa bersaIah .

Semoga yang buat tu dapat huk0man setimpaI

Sehubvngan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata kenalan dan warganet yang membaca luahan rasa Afzan Ikka Wan Nurul itu berasa terkejut dan ger4m dengan individu yang melakukan keced3raan kepada anknya.

Mereka juga mendoakan agar anak kepada pengguna Facebook berkenaan segera sembuh dan pelaku yang melakukan kek3rasan kepada kank-kank segera diken4kan tind4kan.

Kej4mnya yang buat macam tu

Semoga cepat sembuh

Sediih tengok kej4dian macam ni

Sumber: Facebook Afzan ikka Wan Nurul

Via Omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*