[VIDEO] GADlS Ini Buat AKSl Terjuun Dari Kereta Dalam Keadaan Bergerak. Bila Disias4t Ini Puncanya

PETALING JAYA – Seorang gadis nekad terjon daripada sebuah kereta selepas did.akwa bertengkar dengan kekasihnya juga dipercayai merupakan lndividu yang memandu kenderaan tersebut.

Menerusi perkongsian video kejadian oleh Mat Jie di laman media sosiaInya, dia ny4ris mel4nggar wanita itu selepas dia bertindak keluar daripada Perodua Myvi yang ketika itu sedang dipandu di jalan utama..

Kejadian tersebut dipercayai berlaku di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor berdekatan Universiti Selangor.

Ketika keja.dian, kereta jenis Perodua Myvi tersebut kelihatan memperlahankan kenderaan dengan memberikan lampu isyarat kecemasan sebelum wanita itu bertindak terjun keluar.

Susulan daripada perkongsian itu, rata-rata pengguna media sosial berasa b.imbang ke atas keja.dian yang berlaku pada wanita tersebut dan ada juga yang turut berasa s.impati.

“Perempuan ini masa itu dia tak fikir apa dah ini, mungkin dia mel.uat tengok lelaki itu, nak t.umbuk dan t.endang lelaki itu dia tak kuat jadi dia pun binasakan diri sendiri,” kata Amy Wan.

“Kita tak boleh h.ukum mereka sebab kita tak tahu apa k.es mereka, saya doakan yang si perempuan itu bersabar selesai cara baik-baik kalau rasa dah tak boleh baik putus sahaja cara elok,” ujar Faridah Abdullah Nurizda.

“Semoga perempuan itu baik-baik sahaja, apa yang jadi dalam kereta itu kita tak tahu tapi kalau lelaki itu naik tangan tinggalkan sahaja orang macam itu,” jelas Amira Hazman.

Sehingga kini, perkongsian video tersebut meraih lebih 4,800 tontonan dan 1,400 reaksi di akaun Facebook miliknya.

Lagi Reaksi Orang Ramai
Terkejut dgn budak perempuan terjun kuar pintu kereta tapi dlm masa yg sama gelak juga dgr perbualan perakam.Tapi masalahnya kita cakap ni pun dengor..klako ayat ni.

Merajuk xleh benda la ni, klu moto lalu xpasal2 kena lang.gar tu.

Pompuan tu tgah tido..pastu laki tu nak begurau agaknye.. yang yang, roblok yang…bangun2 surat takde ni. maybe sb tekejut sgt, pompuan tu terus tejun kete. T.akut takde surat restas desa kata nye. Padahal da fasa 3.mungkin la mungkin.

Kau nak gdoh ke mrajuk ke,gasak lah,tpi cuba pkir guna kpla otak kejap Buatnye ade moto ngam2 lalu tu,tak ke trbalik..dah mti laki ,bpak,anak org.

Selalunya gunung yang tinggi sanggup ku daki lautan api sanggup ku renang tak pernah plak dengar kereta berjalan terjun keluar.

Kredit : Kosmo Via trendingsangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*