[VIDEO] Pemandu Myvi buka cerita, rakan terkena g4ngguan bukan seng@ja terj0n kereta.

Pemandu Perodua Myvi tampil memberikan penjeIasan berhubung video tuIar di media sosiaI yang didkwa kon0nnya bergad0h dengan kekasih sehingga wanita tersebut ‘terjuun’ dari kenderaan.

Memetik lap0ran Kosmo! Online, Amirul Syakir menerusi pended4han di saluran YouTube miliknya berkata, rakannya itu terkena g4ngguan ketika mereka keluar mencari barangan bagi menghasilkan ‘content’.

Kami akan ambil tind4kan.

Ketika itu dia terkena g4ngguan sehingga suaranya berubah, semasa saya tengah bawa kereta dia menj3rit meracau-racau dan tak tahu nak buat apa ketika itu saya tekan lampu lsyarat kecem4san sebab nak selamatkan keadaan.
“Waktu itu pintu kereta terbuka dan saya tidak sempat tarik dia sebab pakai ‘seat belt’, tiba-tiba dia hiIang.
“Rupa-rupannya dia dah di seberang jalan dan selepas itu baru saya tutup pintu dan m4tikan lampu lsyarat kec3masan terus buat pusingan U untuk mencarinya,” katanya.

Sebelum ini, video berdurasi seminit itu memaparkan Myvi tersebut membuka lampu lsyarat kec3masan sebelum kelihatan seorang wanita bertindak terjuun keluar dari kenderaan berhampiran Universiti Selangor, di S3ksyen 7, Shah Alam,.

 

Malah menurut lap0ran media, semakan p0lis Shah Alam mendapati tiada sebarang lap0ran dil4kukan berhubung kej4dian berkenaan setakat malam tadi.

Sumber: Kosmo! Online (Nabil Aiman Nor Azwan) , YouTube Amirul Syakir

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*