[VIDEO] Netlzen Kec4m Suami ‘Makl’ Isteri Lepas Dapat Tahu Harga Air Sampai RM30

Setiap pasangan pasti ada cara berkomunikasi dorang sendiri. Mungkin kadang-kadang cara tu macam tak sedap mata memandang atau telinga mendengar bagi orang luar.

Ini apa yang berlaku pada pasangan suami isteri ini dalam video yang viral di TikTok. Percakapan k4sar lelaki ini telah mengvndang kec4man dari netlzen.

Dalam video yang dimuat naik oleh @nhytie.h ini, dapat dilihat wanita ini telah memesan air di Starbucks tanpa memberitahu suaminya harga sebenar air tersebut kerana ingin melihat re4ksi suaminya.

“Apa benda s*al air sampai 30 ringgit?”

Ketika barista di tingkap drive-thru memberitahu harga air yang dipesan itu berharga hampir RM30, suami ini telah memberikan jel!ngan mavt ke arah isterinya sebelum membayar.

Wanita tersebut tersebut hanya tergelak besar melihat re4ksi suaminya itu. Tak cukup dengan itu, lelaki ini turut memakl hamvn isterinya kerana memesan air yang dirasakan terlalu mahal.

Video yang telah mendapat tontonan lebih 400k ini malangnya telah disalah anggap oleh netlzen yang rata-ratanya tak setuju dengan cara lelaki ini bercakap dengan isterinya. Ada juga yang meminta agar lelaki ini tak berkira dengan isterinya.

Screenshot 2022 02 28 At 5.17.21 Pm Down

Ekoran kec4man yang diterima ini, suami kepada wanita ini telah pun menlnggalkan komen di video tersebut dan menjelaskan perkara sebenar.

Hai, sayalah suami yang mulut pvaka tu. Tak rilek ekk. Kami biasa dah bila keluar berdua macam ni lah jadi. Cool ya, hari-hari sweet boringlah.”

Ok, korang semua bawak bertenang ya? Dah kalau cara dorang bercakap memang macamtu nak buat macam mana. Lainlah bila dah kena makl macam tu isteri dia menangls teres4k-es4k. Ni bini dia pun relax je gelak-gelak.

Sumber:LM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*